Helaas is de meegeleverde band van mijn Swatch Duck-Issime het aan het begeven. Ik ben hierom op zoek naar een nieuwe band die goed bij het horloge past (dus mag best een beetje grappig zijn). Heel tevreden over de kwaliteit van de huidige band ben ik niet, want deze schade is ontstaan in 5 jaar tijd met ik denk 10% tot max 20% van de tijd gedragen.
Zijn er mensen die hier leuke, mooie, grappige, of goede ideeën voor hebben?
Wat een leuk ding! Qua band lijkt me dit een Swatch specifieke aansluiting op de kast wat je keuze significant gaat reduceren. Plaatje van de achterkant wellicht voor de zekerheid?
Ik heb zelf goede ervaringen met een webwinkel die tegenwoordig opereert onder
In het verleden mailde ik ze met een foto van de achterkant van het horloge en op basis van het typenummer kreeg ik suggesties per mail terug. Niet altijd is hetzelfde originele bandje leverbaar maar wel gedegen alternatieven.
Zeker, toen ik hem voor het eerst zag wist ik direct dat ik hem moest hebben. Het is ook een goede conversation starter, men vind het of een fantastisch horloge, of haat hem. Ertussenin komt weinig voor.
Ik was er inderdaad al bang voor dat dit de opties significant ging reduceren. Maar had stiekeme hoop toch nog iets te vinden.
Super, dankjewel voor het advies! ga ik daar eens kijken.