Band advies

Ik wil mijn bandencollectie uitbreiden, wat zou er volgens jullie perfect bij passen ?

1 like

Bij dit horloge kan eigenlijk alles wel. Een shark mesh lijkt mij ook wel mooi bij dit horloge passen.

2 likes

Die wat er nu op zit is top.
Zou het wel bij bruin houden, geen zwart.
Wellicht donkerbruin ?

2 likes

Een lekkere vette canvas van diaboliq in zand of olijf!

gr, HJR

1 like

Je pam leent zich voor bijna iedere band. Wat ik zou kiezen zijn volgende banden

Een alligatorband met de grovere schub

Grijze rog

Of meer vintage

2 likes

Dit is wat ik nu heb.

1 like

Genoeg keuze lijkt me

Ik ben best tevreden met de Gunny Caitlin 3

1 like

Ik zou gaan voor een hornback strap, zoals op de foto @Firly
Hieronder een link…voor meer ideeën…

http://www.abp-paris.com/watchbands_creations_watchstraps.php?rid=7&&cid=1

Succes ermee :+1:

Groet,

Erik

2 likes

Je kan beter vragen wat er niet op kan :wink: Ik ben nog geen band tegen gekomen die ik er niet op vind staan.

Ik vind zelf de banden van ABP Paris heel comfortabel en kwaliteit uitstralen. Deze zijn jammer genoeg wel aardig aan de prijs…

Ik vind de banden die je zelf wat eentonig qua kleur :wink: Je zou er voor kunnen kiezen om een wat uitgesprokenere kleur te kiezen…

1 like

Iets alcantara !

1 like

2 zijn de originele meegeleverde, de ander heb ik op de meeting gekocht. Degene op het horloge is naar mijn idee gemaakt.

Das een goeie, :+1:t2:

Voortzetting van de discussie Band advies:

Wauw, wat een mooie band! Heeft iemand een idee waar je die kan kopen? Zal wel mooi aan de prijs zijn maar eerst lekker kijken :wink:

1 like

Het is al gezegd, maar ik onderschrijf het even: canvas! Zoals hieronder, of een dikkere. Voor de robuuste variant, raad ik aan te kijken naar de straps van Jose Maria Aguilar. Via FB goed te bereiken. En voordeliger dan veel alternatieven.

Of een zwarte, met gouden draad:

4 likes

dit vind ik echt gaaf staan op een PAM !

Mooi zeg, waar zijn die te koop ?

Die groene durf ik niet te zeggen, ga ik even naar zoeken. De zwarte is van CB straps, Jose Maria Aguilar. Daar heb ik een beige versie van. Deze zijn “2-laags”, dus onder en boven canvas. Daardoor een stuk dikker en minder subtiel dan de groene variant. Jose Maria kan je bereiken via Facebook of via zijn blog: http://cbstraps.blogspot.nl/

1 like

Deze misschien?

Had ik op mijn Submersible maar hij ligt nu maar te liggen.

Dit is helaas de enige foto die ik nog heb waar het bandje op het horloge zit:

1 like

Wat een prachtig horloge…

En idd, en flink grove hornback zou er prachtig bijpassen! Mooie contrastnaad, niet te “fijntjes”, en dan zit het wel goed.

Ken je de schitterende buckles (Pre-V style) van Heroic, met de opengewerkte Maiale (de bemande torpedo van de Marina Militare)? Formidabele combinatie, lijkt me (maar eigenlijk geldt dat voor zowat alles icm een Pam).

http://www.heroic18.com/product-list.php?category_id=17

Geen hornback en geen skulls, daar is het horloge te beschaafd voor

1 like