Band gezocht

met alle kennis moet dit zo gevonden zijn

ik ben op zoek naar een xl Canvas band in 24mm
deze moet de looks hebben van de OEM canvas van Panerai

meerdere kleuren geen probleem :smiley:

ik heb er nu 1 van 115/75 en die is echt te klein :frowning:

Doet mij erg denken aan een Morellato Cordura die ik heb. Ik weet niet of ze die ook xl hebben. Succes ermee!

Maakt Dstrap niet zoiets? Daarnaast maakt een iemand die ik ken Visutto straps, wie weet kan hij wat maken(weet ik niet zeker die hij maakt wel mooie lederen banden)

Heb je wat meer info ?

Wat ik over de banden kan zeggen is dat de banden heerlijk soepel zijn en ze steken goed in elkaar zeg maar, ook is er natuurlijk keuze in de gespen die tegenwoordig ook zijn voorzien van het Logo van Visutto :slight_smile:

Ik zal hem even vragen om zijn bedrijfs email adres :wink:

Hierbij het email adres van Vissuto Straps: straps@maikellau.com

Edwin ben “helemaal” gaan kijken voor je, maar hij heeft geen canvas banden. Ik heb wel even een paar foto’s gemaakt gemaakt voor je van de banden die hij wel heeft :wink:

Dit is trouwens de enige banden maker die ik persoonlijk ken, Met mij geringe kennis van banden(dat moet ik er maar bij zeggen ben geen expert en heb ook geen vergelijkings materiaal) Moet ik zeggen dat het er allemaal erg goed uitziet, daarnaast heeft ie veel kennis in huis, hij blijft maar praten over het bouwen van banden, over wat de juiste manier is hoe je je ze moet maken, en ook het rekening houden met patina van het leer! Sommige banden worden echt mooier van het dragen, ook daar heb ik voorbeelden van gezien.

Ik heb er geen horloge voor, zit nog steeds te denken wel een Panerai of toch geen Panerai op mijn pols, de hele banden cultuur vind ik werkelijk geweldig :wink:

Geef wat uit aan die beautyfarm, dan heb jij je Pam :wink:

Je kan ook beginnen met een hommage, weet je of het wat voor je is

Leuke banden zitten er tussen (tu)
Wat zijn de prijzen ?

Prijzen kan ik je niet mee helpen, (beetje stom misschien dat ik er niet naar gevraagt heb) maar aangezien ze op maat gemaakt worden denk ik dat de prijzen varieren :wink:

Er word hard gewerkt aan een website heb ik begrepen :wink:

Enne dat verhaal van die beautyfarm komt wel goed :wink:

Zit nu te denken aan een goede hommage dus met swiss uurwerk saffier en een beetje goed waterdicht, maar bestaan die ook? En voor het geld wat ik over hou lekker op vakantie :wink:

Gasgasbone?
http://www.gasgasbones.com/the-straps/surplus-ggb-straps/#.T6TkmLt8Jbs