Banden merken nee geen vredestein §

hallo even een vragje over horloge banden,ik wil een ander bandje op mijn monster(ja daar is hij weer) ,eigenlijk wil ik er een monste bijkopen ,maar ik ben op zoek naar een een andere optie,dus zijn er van bandjes ook nog beteren of slechte merken,waar moet ik op letten bij het kopen van een bandje,en wat draagt het lekkerste een stalen of een lederen band,of iets anders,ik heb met deze rubbere band last van zweten ,dus is niet ideaal!

Rubber zweet sowieso omdat het niet ademt. Je hebt wel rubberbanden met een geurtje zodat het niet zo meurt.
Koop gewoon een goede watervaste leren band. Iedere juwelier heeft ze wel.
En als het echt warm is, doe je de stalen band erom

Wat het fijnst draagt is persoonlijk. De een zweert bij staal, de ander bij leer.

Wat het prettigst draagt is denk ik heel persoonlijk, de originele rubberband is heel comfortabel, maar ja, rubber is zweten :smiley:

Probeer eens een Rhino of Waterborne, dragen erg prettig en geven het horloge een fraaie uitstraling (vind ik ;))

Ruud

Is gelijk een heel ander gezicht. Ik heb er nog een paar, ooit wat veel gekocht, zijn echt super. Pm maar als je interesse hebt, special price for you my friend… :smiley:

Yaffle

Die Rolex is gaaf, uit welk jaar is die ?
Is dat een Sub of een ouder type Seadweller (zonder datum) ?

mvg,

Ed

HOOO HOOO het gaat hier over horloge bandjes :stuck_out_tongue:

bedankt voor jullie reactie’s denk dat ik voor een lederen band ga,zodra ik een band gekocht heb zet ik hem hier wel neer !