Banden !...... Mooie banden!

Deze week stond op ons verkoopforum een advertentie van Ko waarin hij een tweetal banden, die hij gemaakt had voor zichzelf, maar net wat te krap waren uitgevallen, te koop aanbood.
Nu heb ik smalle polsen, dus na wat meetwerk (de maten stonden er prima bij) durfde ik de gok te wagen. Nou ja, gok: de banden waren zeer zacht geprijsd, dus erg veel buil kon ik er niet aan vallen.
Vandaag kwamen ze binnen, volgens mij voordat hij het geld op zijn rekening had…
En MOOI dat ik ze vind…met klapsluiting, 24/22 mm.

De plaatjes

Welke band ik om welke BFS doe weet ik nog niet, maar ik vind ze werkelijk echt heel mooi…
Dat moest ik even kwijt…:+

Dick

Ziet er inderdaad goed uit, Dick! Ik vind de band op de eerste 2 foto’s het mooiste staan.

Eric

Die 2de op de foto heb ik ook, is volgens mij varkensleer, maar echt een top bandje :slight_smile:

Perfect, Dick. Hulde voor Ko (tu)

Go leather go Ko :~ Echt top Dick!

Heel mooi. Alleen zelf zou ik de bruin-bruine band combineren met de zwarte plaat en de rood-bruine band met de witte plaat. Hulde voor Ko.

Mooi Dick, ben ook zeer tevreden met mijne! En ik heb er nog eentje tegoed van Hans :smiley:

SiO2 Schreef:

Heel mooi. Alleen zelf zou ik de bruin-bruine band
combineren met de zwarte plaat en de rood-bruine
band met de witte plaat. Hulde voor Ko.

Ha! Voor dat ik dit bericht gelezen had, had ik de banden inderdaad al verwisseld! Je hebt helemaal gelijk!

Dick

Ziet er goed uit Dick, de banden passen erg mooi bij de horloges.
Ik ben al weer bezig met een nieuwe band voor mezelf van dat bruin/groene leer.

Ko

proficiat! mooie combi’s en wat n strak werkje v ko (tu)