Graag zou ik gebruik willen maken van jullie expertise. Ik ben namelijk zoekende naar toffe banden voor mijn Speedmaster.
Zelf heb ik me al suf zitten staren op bijv. Hirsch en Molequin. Alligator, suède en een vintage look vind ik wel tof. Maar ik sta open voor ideeën en uiteraard adressen waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Klopt, je kunt precies je voorkeuren aangeven (handig omdat ik dunne polsen heb). Hij heeft heel veel, ook exotisch. Verkoopt ook via Facebook. De krokodillenbanden laat ik links liggen omdat daar geen enkel keurmerk bij zit en ze in dat land daar onaangenaam mee om schijnen te springen. Maar hij heeft veel meer.
Duurt wel een paar weken voordat je ze hebt.
Alternatief een NATO band en dan zou ik toch voor de originele OMEGA band gaan. Ik weet dat deze niet geodkoop is maar het is wel de beste die ik althans ken. https://nato.omegawatches.com/en
Haha de mijne kwam standaard op de bracelet (die overigens tof is), maar ben juist op zoek naar iets met kleur waar ik mee kan afwisselen als je begrijpt wat ik bedoel.
Oef, die is wel tof met die panda! Ik lees her en der veel lof over Molequin.
Mocht je een OEM buckle vinden van 16mm dan ben ik ook zeker geïnteresseerd.