Banden twijfel

Dit is er een van paardenleer in de kleur burgundy. Met burgundy kan het ook alle kanten op, maar nu maakt het donkerrood toch heel subtiel deel uit van het overwegend donker bruin. Pracht combi bij een zwarte wijzerplaat, maar zeker ook bij een witte

3 likes

Metafoor van de dag.

cognac bruin

Informeer eens bij @slls hij maakt prachtige handgemaakte banden van goede kwaliteit leer en zeker niet duurder dan online/winkel

1 like

[quote=“Candide, post:12, topic:189187”]
Haha, bijna goed. Google het woord ‘contrast’ even, broer. Cognac is lichter dan donkerbruin. :wink:

Nou broer, jij je zin :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een contrast is het verschil tussen tegenstellingen. Bijvoorbeeld tussen licht en donker of tussen twee kleuren, tussen personen. Een hoog contrast duidt op een groot verschil, zwart en wit, dag en nacht. Een laag contrast duidt op weinig verschil: grijs-tinten onderling bijvoorbeeld.

Wauw, wat een goede suggesties zeg! :+1:

Inmiddels vertuigd dat een bruintint de beste keus is. Nu nog iets vintage/informeel-achtigs gaan vinden.

Dank! En zal jullie laten weten wat het wordt.

Psst, wellicht een zwarte SARB scoren om toch met een grijze te combineren :yum:

Even vluchtig een bandje erop gefotoshoped :slight_smile:

Van ssls :slight_smile:

2 likes

Wauw! Dank! Dat is behoorlijk wat ik gedachte heb, wat gaaf!

1 like

Kan je deze ook aanbevelen, zelf vorig jaar ëén gekocht en de band wordt met het dragen steeds mooier:

1 like

Weel240 Ik vraag me altijd af of deze banden soepel zijn in het dragen? nemen ze ook na verloop van tijd de vorm van de pols aan of blijven ze recht en stug?

Ze nemen na vrij korte tijd de vorm van je pols aan en zijn comfortabel om te dragen.

1 like

Cool, heeft wel iets zo een band

1 like