Geen winterbanden, maar een mooie croco om een horloge met stalen band…is totaal iets anders…
Al een paar keer geeft mij dit net zo veel plezier als een nieuwe klok.
Plots worden niet meer gedragen horloges weer interessant.
Kan helaas nog steeds geen foto’s plaatsen maar laat uw fantasie de vrije loop…
Foto Hendrik, hoe moeilijk is het?
Ik ken het. Heb zelf meerdere 20mm horloges en een aardig aantal leren en nato banden. Even wisselen en een heel nieuwe look. De stalen banden draag ik nauwelijks meer.
Inmiddels ben ik begonnen met wat 22mm banden, om een beetje te kunnen wisselen op mijn Grand Diver en Flyboy. Vlindersluiting er aan en meteen een heel andere uitstraling.
'k ben ook een “Bandenswapper”… toen ik eenmaal aan het comfort van een NATO had geroken… ben ik elke Rikketik met één of meerdere Nato’s huiswaarts gekeerd… naast de andere dingen die ik daar heb weggetakeld…
Mijn Instrument 2 is door zijn korte lugs niet zo makkelijk met lederen banden. maar de banden die Remie (7T2) maakt… passen er in het algemeen met wat gepruts wel op… 'k heb de prototype P1lot One band, zijn eerste Rallyband, diverse nato’s een zwarte Rally, en 2 kleuren Isofrane met grote regelmaat aan de Instrument 2 hangen… de P1lot one?.. da’s helemaal een bandenslet… Nato’s?.. ik heb de meegeleverde Olive, grijs, zwart, Black ops, MI6, Leder Periscope Prototype, origineel, alleen de rally en Isofrane op een P1lot One… da’s geen porem…
En da’s allemaal nog 22 mm… voor de Vostok Komandirskie heb ik ook een hele resem Nato’s in 18 mm… en … ach… wie weet laat ik nog wel een keer een paar Leren bandjes maken in 18 mm… en 19 mm… voor de Zentra.
Arie, de meeste bandjes die ik wissel zijn 20mm.
Mevrouw Thieme weet hier niets van maar die zijn dan meestal gemaakt van een krokodil, python, of struisvogel
Geweldig resultaat, vooral als het een niet conventionele kleur is…
Eensch… Juist de aparte leersoorten maken het interessant. Zo heb ik laatst mijn Meistersinger op roggenleer gezet. En mijn Laco zit al een tijdje op of vintage kalf of blauwe haai.
Erg leuk dat wisselen… Nu nog wat leuks bedenken voor mijn aankomende nieuwste aanwinst…
Mooi, een rog heb ik nog niet in mijn verzameling
Zou je niet eerst een fototoestelletje doen Hendrik?