Nu ik zo bezig ben met het zoeken een combi van mijn bandje, het kopen van steeds meer bandjes, rees er een vraag bij me op: Verhuist jullie bandjes van het ene klokje naar het andere of heeft elk bandje trouw z’n eigen klokje?
yep, de bandjes gaan van de ene naar de andere en dan komt er geregeld 1 bij waardoor ik nu zo’n 20 20mm bandjes heb liggen en niet horloge waar ze op kunnen (dat probleem wordt vanzelf wel weer opgelost
)
Mijn bandjes zijn monogaam.
van sommige klokjes wissel ik wel eens een bandje. Maar als ik een mooie combi heb gevonden
Van sommige klokjes wissel ik wel eens een bandje.
Maar als ik dan een mooie combi heb gevonden, dan blijft deze vaak wel.
Mvrgr, Andre
Ik schuif van alles rond, lekker zoeken naar leuke combinaties.
Bert K Schreef:
Ik schuif van alles rond, lekker zoeken naar leuke
combinaties.
Hier net hetzelfde.
gr. Glenn
wat een stelletje slettebakk… ik bedoel slettebanden hier zeg!
Al mijn horloges hebben hun vaste band. Maar niet altijd waar het horloge mee geleverd is. Laat vaak banden op maat maken om goed te passen. Al met al behoorlijk saai dus.
P.S. Dacht dat het veelvuldig banden wisselen een “kwaal” was waar alleen Paneristi aan leden
De mening van mijn banden doet er niet toe. De meesten zijn ook goedkoop.
Als ik zin heb om ze eens zo te gebruiken of misschien wel zo dan verwacht ik geen gesputter maar louter medewerking. Ik bepaal zelf wel wat leuk is en of de combinatie een blijvertje is. Uiteindelijk meestal niet. Exclusiviteit is een illusie en een moment opname. Wacht maar tot je een andere leuke tegenkomt waar je echt iets mee hebt, hup principes overboord, net zo makkelijk. Als een horloge maar 1 bandje wil voor de rest van het leven…kun je maar beter een heel mooie combi zijn!
Off topic: vrijgezel.
Mijn bandjes gaan ook veelvuldig vreemd!
Zoals het een echte bandenslet betaamd!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
zelf draag ik bij voorkeur metaal voor de duurzaamheid, maar ook omdat sommige metalen banden me gewoon lekker zitten of ik erg mooi vind.
maar met leer of nato heb ik dat er een 1 of enkele er echt leuk op staan en die er ook meestal op zitten. maar zo nu en dan doe ik er eens wat anders op om zeg maar “de relatie spannend te houden”. want zoals jullie waarschijnlijk wel weten kan het een klokje weer een hele andere uitstraling geven.
M’n lief heeft er net weer een paar binnen gekregen.
Ieder horloge zijn eigen bandje.
NicoB)-
mijn bandjes liggen in een groot blik te wachten tot mijn citizen en enzo eindelijk eens klaar zijn.
bandjes zijn leuk!
ik wissel regelmatig heb overigens nu voor de meer flinkere horloges echt een hele mooie dikke buckle gevonden!!
kees 31 Schreef:
M’n lief heeft er net weer een paar binnen
gekregen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWNLC8GB-D.jpg
Dit lijkt me een ideaal horloge om bandjes te wisselen waardoor het er een stuk anders oogt! Leuk:D
Dat vindt zij ook,nu met een blauwe.
Ik wissel wel door, maar kom vaak weer bij het oude vertrouwde bandje van het betreffende horloge terug.