Bandenswap voor de Tissot Le Locle?

Ik heb mijn Le Locle nu een tijdje en ben er erg blij mee, maar ik wil eens wat anders proberen met de band. Heeft iemand hier ervaring met een meer casual band op dit model? Misschien een suède strap of een specifieke kleur bruin? Ik zat zelf al te denken aan een glad leren mat honing kleur. Ik ben benieuwd of jullie al combinaties hebben gemaakt?(foto’s zijn welkom)!

3 likes

Voor €30 een soepele velours band, kleur is persoonlijk, zou een kleur kiezen die contrasteert met de wijzerplaat.

1 like

Ik heb deze nog nooit op een andere lederen band dan een zwarte kroko gezien die hem goed stond eigenlijk.

2 likes

Ik zou jouw Le Locle uitsluitend op zwart leder of staal voorbijkomen. Persoonlijk vind ik onderstaande bandje van Tissot een toffe kleur hebben. Zou dat iets kunnen zijn voor jouw horloge. Overigens geen idee of de lug width een en dezelfde is.

1 like

Ja deze kleur is ook wel mooi, ben op zoek naar een kleur om hem in ieder geval iets casualer te kunnen laten ogen.

1 like

Dat is met alle respect onmogelijk met die romeinse uuraanduiding, wijzervorm en ‘guilloche’.

1 like

Bijvoorbeeld een lichtblauwe nubuck zal hem een stuk(je) meer casual maken

1 like