Bandentip voor de Orient

Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn Orient, alleen de zwarte croco(print) vind ik wat saaitjes. Echter geen idee wat hier goed op zou staan. Daarom gooi ik de vraag maar in de groep.

Bandenswappers United … kom er maar in :wink:

Het gaat om dit horloge:

Cool horloge. Ik zie steeds vaker een groene croco (look) strap op zwarte horloges verschijnen en vind dat nogal gaaf persoonlijk. Misschien moeilijker met kleding / schoenen / riem te matchen, maar wel fris en vrolijk.

Voorbeeld:

1 like

denk ook eens aan een mooie zee- of luchtblauwe band!!

1 like

zoiets?

Beiden van Hirsch overigens.

2 likes

Laten we afspreken dat de eerste die een NATO band voorstelt, een levenslange ban krijgt.

2 likes

ja bv. ! :slight_smile:

Perlon mag toch wel…

Heb het zelf op de Seiko SARB033 en dat staat echt heel sjiek.

2 likes

Je krijgt het voordeel van de twijfel. :wink:

Ik zag je advertentie inderdaad. Ik zou er zelf niet mee lopen, maar ik zou de drager ook niet meteen aanvliegen.

1 like

“real men wear pink” las ik eens ergens. Dat is wat anders dan lichtblauw natuurlijk, weet ik, maar echt: het staat erg mooi. Vind ik. Je moet het wel durven dragen.

2 likes

Geen problemen, gezien mijn garderobe. Echter, niet om de pols. :innocent:

2 likes

On topic; vintage zwart leder?

• Die groene is wel erg mooi, maar idd wat lastig te combineren
  • Naton/perlon hebben helaas voor mij nog nooit gewerkt dus die vallen ook af.
  • Geen roze, dan maar geen ‘real man’ :wink:
  • Dat vintage leer is idd wel mooi, denk toch meer aan bruin.

Keep 'm coming!

1 like

Bruin en zwart vind ik wel eens lastig te combineren. Of het moet cognac of lichtbruin zijn. Lekker contrasteren.

1 like

Dat springt ook altijd in mijn gedachten als ik jouw schoenen op een “Wat dragen we vandaag” langs zie komen :wink:

2 likes

Haha! :sweat_smile:
En ik zal je eerlijk zeggen, het lukt mij ook niet. Ik doe maar wat.

2 likes

Zoals jouw sokken.

Je houdt nog een foto tegoed van vandaag. Heb weer een nieuwe lading binnen gekregen.

*edit

1 like

Mijn lijfspreuk

2 likes

Of idd Green faded, succes igg

5 likes

Erg mooi, heb je meer info over deze banden?