Bandenverzamelprobleem opgelost

Elke keer dat ik weer probeer een nieuwe straps te bestellen bestel ik er plots weer 5. Volgend op dat probleem komt: hoe berg je alle bandjes op en waar laat je ze. Nu zat ik al eventjes te kijken naar een speciale map om straps op te bergen maar die bleken redelijk duur.

Nu ben ik vandaag zelf maar eens aan de knutsel gegaan om iets te creëren om alle straps op een mooie en gave manier op te bergen. €25 materiaal en 2uurtjes verder is dit het resultaat, morgen nog een extra meter elastiek halen en dan is hij af!

Wat vinden jullie er van? Gaaf of iets to much?

17 likes

Mooi gedaan :+1:
Nu nog een plek om op te hangen…

1 like

Bij de eerste foto dacht ik ff dat je ze tegen het hoofdeind van je bed had gemaakt. Maar zonder gekheid, prima voor in de horlogekamer.

2 likes

Ik heb mijn vriendin ondertussen zo gek gekregen dat ze in heeft gestemd dat deze in de woonkamer kan hangen, het stijgerhout matched namelijk met meerdere grijze dingen daar. Hahaha, Top!

5 likes

Zo omschrijf jij je schoonmoeder Pim? :wink:

6 likes

Heeft ie een inwonende schoonmoeder?

Mooi gedaan en ook lekker creatief.
Helaas gaat dat bij mij niet lukken of ik moet een hele schutting gaan bouwen. :wink:

1 like

@25tien hahahahaha, ze schijnt zich al 5maanden in deze grijze bank te verstoppen.

2 likes

:joy::joy::joy: Dan is zeker leuker en rustiger dan … Nouja… never mind :wink:

1 like

Dat gaat er wel heel gaaf uitzien met alle kleuren straps, deze geeft nu als de laatste plank ook gedaan is 36plaatsen.

Heden ten dage nog maar 3, val gewoon meer op oudere vrouwen!

Mijn beste,

Chapeau!!
Uitstekend gedaan!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Dat ziet er netjes uit hoor! Goed gedaan :slight_smile:

1 like

@Tissot62 @Rolopalooza
Thanks en Tissot62 jij natuurlijk ook slaaplekker hahah :wink:

Heel cool! Lekker bezig!

1 like

Vandaag de laatste hand aan het projectje gelegd, en hij is af!

3 likes

Cool, mooi gemaakt!
Ziet er strak uit hoor.

1 like