Bandenwissel drietand (neen, geen Maserati helaas......)

Half jaartje geleden alweer een nieuwe Chr. Ward C60 Trident GMT 600 Ceramic gekocht. Kwalitatief een uitstekend horloge maar met de zwarte, lederen band waarop deze standaard werd geleverd kreeg ik maar geen klik (o.a. geen “matching colors”). Intussen eens rubber geprobeerd maar dat werd 'm ook niet…

Totdat een paar weken geleden hier een nieuwe milanese band voor een vriendelijke prijs werd aangeboden. Ik dacht “een duiker heb ik het liefst toch op staal dus laat ik dat eens proberen”. Wat een voltreffer! Ben er zeer tevreden mee, zowel qua “looks” als draagcomfort! Ook de simpele maar doeltreffende fijnafstelling is fijn.

Plaatjes voor en na

Nu dus

Ik ben er zeer tevreden over deze bandenwissel. Voor de nieuwsgierige HF leden: dit is de 38 mm. uitvoering.

Over het horloge: als ik kijk naar de afwerking, materiaalgebruik en detaillering is deze CW minimaal vergelijkbaar met m’n ongeveer tegelijktijdig, ook nieuw, gekochte TAG Heuer Aquaracer 500M Calibre 5 die een factor 2 tot 2,5 nieuw kost. Als ik de kronen vergelijk, voelt/is deze bij de CW zelfs degelijker…

Grt. Marco

1 like

Wat je zegt een voltreffer !!! Ziet er super uit zo :+1:

1 like

Erg goed geslaagd !

Heb zelf niets met milanese, maar dit is een hele vooruitgang. Zelf zou ik denk ik voor een chique donkerbruine lederen band gaan. Mooi horloge!

Juistum, niks meer aan doen, Marco :thumbsup:

Mooie bandenwissel!
Veel plezier met de nieuwe combi!

Als jij er nu blij mee bent is dat natuurlijk prima.
Maar met zwart leer zonder stiksels word je misschien nòg blijer.

Ziet er prima uit, maar zou toch ook eens kijken naar een zwarte Shell Cordovan band à la Nomos. Wellicht erbij :slight_smile:

Zeker milanese vind ik altijd erg moeilijk in te schatten van te voren. En het staat vaker niet dan wel. Maar deze kan het zeker hebben, staat goed!

Véél beter👍