Mijn Tissot PRS516 automaat heb ik al weer bijna 3 jaar. Dat is makkelijk te onthouden omdat mijn trouwdatum in de sluiting staat gegraveerd. Voor degenen die het horloge nog niet kennen het gaat dus om deze…

Onlangs heb ik bij Juwelier Siebel de chronoversie gekocht met lederen sportband. Online was deze niet zo makkelijk te krijgen en er was niet echt een dermate lage prijs te vinden om hem online te kopen. Ik was van plan met goede moed toch minimaal 10% van de prijs af te praten maar dat hoefde niet omdat er op het model 25% korting zat. Dat is deze dus…

Buiten het feit dat deze zeer lang op de wishlist stond is hij ook gemaakt voor de stalen band die op de Automaat zit. Ik heb deze dus verwisseld waar ik heel blij mee ben. Nu ziet de Chrono er dus zo uit…

En de automaat heeft ook weer een heel ander uiterlijk gekregen met een heerlijke soepele band met mooie vouwsluiting…

Overigens kwam ik deze foto nog tegen van een PRS516 automaat. Tussen de witte indices zitten nog eens rode indices die de helft van de minuten aangeeft. Ik heb deze nog nooit gezien in Nederland. De foto is ook van een Japanse site. Weet iemand of Tissot een net iets ander model levert voor Azie?

Overigens kwam ik deze foto nog tegen van een
PRS516 automaat. Tussen de witte indices zitten
nog eens rode indices die de helft van de minuten
aangeeft. Ik heb deze nog nooit gezien in
Nederland. De foto is ook van een Japanse site.
Weet iemand of Tissot een net iets ander model
levert voor Azie?
Zoals ook bij deze?

Deze heb ik vorig jaar vanuit de Verenigde Staten besteld. 'k Heb geen flauw idee of dit nooit zo in Nederland geleverd is.
De chrono op staal vind ik echt heel mooi, maar dat geldt ook voor de automaat!
die moet toch eigenlijk ook op zo,n zelfde stalen band.
Normaal ben ik écht voor leer of stof op horloges, maar ik vind deze automaat op leer toch net iets minder dan op staal(mede omdat je trouwdatum erin staat gegraveerd vind ik dat de band bij het oorspronkelijke horloge hoort 
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening
Vele draagplezier.
Marijn
Maar nu staat je trouwdatum dus op de band van het verkeerde horloge.
Dus als je nu je niet-chrono draagt met die lederen band, dan ga je eigenlijk een beetje vreemd.
Dus gauw die band weer terugwisselen en dan desnoods een stalen band voor je chrono bijkopen.
Die stalen band op de chrono staat fantastisch!!
Groeten
stefan
ik vind het gaaf staan Dreski, die stalen band op de chrono, ineens een veel massiever horloge. Niets meer aan doen;)
Lowlander Schreef:
ik vind het gaaf staan Dreski, die stalen band op
de chrono, ineens een veel massiever horloge.
Niets meer aan doen;)
Ben ik ook niet van plan.
Enne ik had natuurlijk ook nog een trouwring dus “vreemdgaan” vind ik het niet hoor. 
Extra stalen band en een witte erbij…:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,144374,144374#msg-144374
( ik zie leuke rode streepjes op de halve seconde bij deze witte…)
robbie409 Schreef:
Extra stalen band en een witte erbij…:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,144374,1443
74#msg-144374( ik zie leuke rode streepjes op de halve seconde
bij deze witte…)
Ik heb hem gezien inderdaad…Er zijn echter al weer 3 horloges onderweg en die PLME komt er denk ik ook dus nu even niet…
Een beetje laat dreski, maar gefeliciteerd met de aanwinst(tu)
Maar het moet me van het hart dat ik de stalen band op de chrono een beetje 'flets; vind.
Ik zit net even in de catalogus te bladeren en mijn mysterie is opgelost. Wanneer je het model met lederen band koopt heeft hij rode en witte indices. Het model met de stalen band heeft uitsluitend witte indices…