Bandenwissel......

In het begin had ik een klein probleempje met mijn Glycine. Wanneer het horloge richting mijn hand schoof en ik mijn pols boog kwam er een spanning op de band te staan die er voor zorgde dat de pushpin loss schoot. Ik heb de pushpins snel vervangen en daarmee was het probleem opgelost. Het fijne van dit horloge is dat hij open lugs heeft. Het verwisselen van een band gaat hierdoor veel makkelijker. Je hoeft slechts een paperclip in het gaatje aan de zijkant van de lugs te drukken om zo de band zonder beschadiging te verwijderen. Ik heb er nu dus ook even een andere band aan gezet om te zien of andere combis ook mooi zijn. Ik vind het wel geslaagd.

Oef, maar goed dat je er zo achter bent gekomen…

Deze band heeft niet mijn voorkeur, mede doordat ik carbonlook, etc… gewoon niet zo mooi vind.

IK zou hem ook gewoon op metaal blijven dragen, maar deze past er ook mooi bij.

lekker terug op staal, of op rubber;)

Band past er prachtig bij!!(tu) (tu)

Ik vind dat die band er heel goed bij past, niets mis mee maar ja smaken verschillen…(tu)

Lowlander Schreef:

Ik vind dat die band er heel goed bij past, niets
mis mee maar ja smaken verschillen…(tu)

Ik vind hem ook erg tof staan. En hij is zo weer omgewisseld. Voorlopig hou ik hem even zo. Ik ben stalen banden ook een beetje ontwend doordat ik zo veel G-Shocks draag.

Hoewel staal mijn voorkeur geniet vind ik zeker dat deze combinatie op waarde geschat dient te worden.Wel mooi dus.

Gr,
L.R.

Het staat hem erg fraai (tu)

ken best joh.

prachtig Andre,
Veel mooier dan staal.
Maar ik ben geen staal liefhebber.Vanwege mijn onderarmen.

Lenno

Heel mooi (tu)

Staal is ook leuk, maar dan voor handboeien :slight_smile:

Groeten,

Martin

Dikke (tu) voor zowel staal als deze band.

Ik vind deze combi zeer geslaagd,hoewel staal mijn eerste keus zou zijn.

Op winterbanden, heel goed en vooral ook heel mooi.
En over een paar maanden gewoon weer terug op staal, alof je weer een nieuwe klok hebt.

+1