Wie wisselt zijn banden ook zo ivm krasjes op de lugs?
Ik niet.
ik ook niet
Ik kijk niet naar krasjes aan de onderzijde van de lugs. Uiteraard doe ik wel voorzichtig, leesbril op en voldoende licht. En een goed gereedschap om de bandpennen los te maken.
Leuk zo kraslugvrij horloge.
Maar wel jammer om te zien dat je niet gewoon kan genieten van een horloge mét gebruikskrasjes
Dat dus, het is een gewoon een horloge.
Ik neem daar de moeite niet voor. Ram die Bergeon er gewoon tussen alsof ik aan het speervissen ben.
Nope, maar met een beetje geduld en een vaste hand lukt het bijna altijd zonder krasjes.
Ik gebruik enkel en alleen QR bandjes
Ik!
De instelling “prima dat er krassen op komen want je ziet ze toch niet” terwijl je het best wel simpel kan voorkomen (met een plakbandje) snap ik ook niet zo goed. Het is denk ik ook een beetje tofdoenerij naar elkaar toe. En dat mag hoor. Het is tenslotte weekend.
Iedereen moet lekker op zijn eigen manier omgaan met zijn eigen mooie spullen. Ik hou mijn horloges graag netjes. Met een plakbandje tijdens een bandenwissel. Raar? Tuurlijk!
Skill issue
Njet, No, Nee.
Nope, probeer het wel met enig beleid te doen……lukt niet altijd
Ik doe het met een tang. Maar wel met handschoentjes aan.
+1
Not me!
+2
Maar ook
Ik bij Grand Seiko’s als ik de batterij wissel en de band in de ultrasoon wil doen. Maar alleen als er nog geen - of vrijwel geen - enkel krasje zit.
Bij mijn eigen horloges doe ik dit niet. Ja, het eerste jaar bij de Speedmaster. Maar je geeft het toch op na een tijdje…
Nope, het is een horloge. Niet de Nachtwacht.