Beste liefhebbers,
Beetje ongewone vraag , ik heb een prachtig horloge (al zeg ik het zelf) een Panerai Radiomir 47mm , nou draag ik deze zelden omdat mijn Apple Watch Ultra mijn hart een beetje in de gaten houd waar ik nog wel eens last van heb.
Nu is de vraag ; bestaat er een horlogeband waarbij je een uurwerk aan de bovenzijde (de Panerai) en een aan de onderzijde (de Apple) kan plaatsen, dit van een rekbaar materiaal of mooi leer met een ingenieuze sluiting ?
Iemand ervaring hiermee ?
Herkenbaar dilemma, ik droeg mijn Apple Watch vaak met een bicep band om de boven arm.
Kan het dan je hartslag enzo nog goed meten ?
Aan de andere pols.
Ik heb nooit issues daar mee gehad. En vond het een voordeel dat je er dan minder op kijkt. Want dat kan soms wel intens zijn als je veel meldingen krijgt
Bedankt voor de tip , mogelijk een interessante oplossing, ik vind een klok aan beide polsen een beetje overdreven
Dat snap ik heel goed. Ik doe het zelf wel regelmatig dan de Garmin op rechts en links een mooi echt horloge maar blijft een beetje Goofy
Idd
Fitbit air.
Heb er zelf 1 sinds paar weken; bevalt goed tot nu toe.
Top idee , heb hem geprobeerd te mailen maar het e-mailadres is inactief
Als ik het goed heb zijn er ook betere opties tov een Apple watch.
Dat zijn een soort armbanden die alles meten, maar geen scherm hebben oid. Ben alleen de naam van het merk ff kwijt.
Wellicht is dat een optie?
Edit: Polar Loop of een Bionny bracelet
Ik gebruik een Whoop voor de rechterpols, bevalt tot nu toe erg goed!
Het merk ‘Smartlet’ zou er speciaal voor gemaakt zijn (op de site staan diverse voorbeelden, waarbij opvallend genoeg Serica met name wordt genoemd) maar ik vind het werkelijk totaal niet om aan te loeren… ![]()
Draag ik zelf rechts.
Zeer tevreden, geen afleiding , geen abonnementskosten , accu gaat 1,5 week mee en een Europees bedrijf (als je daar iets om geeft).
Een Apple Watch aan de onderkant van je horlogeband lijkt mij overigens zeer oncomfortabel en lomp.
Ik heb sowieso weinig met Apple en zo’n stom rechthoekig plakje om elke vertegenwoordiger zijn pols met een kek bandje word ik helemaal naar van.
Denk dat het concept weinig Sinn had ![]()
Je zou ook een slimme ring kunnen nemen ipv de Apple watch
Ik ben op zoek naar een schermloze tracker en kende de Bionny nog niet. Na wat zoeken lijkt dit hoogstwaarschijnlijk dropshipping/een scam te zijn, waarbij een bekend generiek modelletje van AliExpress in de bus komt, dat lang niet alle beloofde features heeft. Wilde ik toch even gezegd hebben!
Dat zou best kunnen hoor. Maar dropshipping is niet direct een scam.
Ik heb er zelf geen, ik zou knettergek worden van alles te ‘moeten’ weten.
Als het medische redenen heeft is het uiteraard een ander verhaal.