Bandje kirium f1

Hallo allemaal,

Al een tijdje houd ik hier een beetje de forums bij. Het horloge virus heeft nl goed toegeslagen na de aanschaf van een omega constillation double eagle co-axial.
Echter met mijn ander horloge heb ik nu problemen. Mijn tag heuer kirium f1 vertoont een redelijke scheur in het rubberen bandje.
Graag zou ik van jullie weten waar ik een redelijk betaalbaar nieuw bandje kan verkrijgen. Ook sta ik open voor het stalen alternatief.
Wie kan mij helpen?
Vast bedankt

Corné

Op Ebay wordt het horloge verkocht met rubber band. Wellicht kan zo’n verkoper het bandje ook los leveren?

gewoon een dealer bellen?!
Ik heb voor mijn Kirium een stalen band gekocht (wat me een rib uit m’n lijf kostte overigens) toen de rubberen band het na 5 jaar begaf. Ik kan weer 15 jaar vooruit…

Groet
Mark

MarkV Schreef:

gewoon een dealer bellen?!
Ik heb voor mijn Kirium een stalen band gekocht
(wat me een rib uit m’n lijf kostte overigens)
toen de rubberen band het na 5 jaar begaf. Ik kan
weer 15 jaar vooruit…

Groet
Mark

15 jaar ? ga jij zo slorig om met stalen banden ? of geef je de kwaliteit van Tag Heuer gewoon niet zo lang ? :stuck_out_tongue:

Tja… de Tag doe ik zelfs voor een zaterdagje motor-crossen of waterskieen niet af… Slijt hij toch wat harder :slight_smile:

watchbands.com. Zaterda besteld, zterdag in huis (als ik thuis was geweest). Erg aan te bevelen.
Dank aan een ieder die heeft meegedacht.