Een kort vraagje:
Ik heb een mooie Dugena waar ik echt een prachtig bijpassend bandje van @Ko-Banden bij heb gekocht.
Nu heb ik echt veel te lang al proberen het bandje ertussen te krijgen maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
In de breedte is de maat gewoon goed(20MM) maar hij lijkt wel te dik te zijn. Pushpins gaan er gewoon goed in zonder bandje, maar zodra ik het bandje eraan maak dan krijg ik het niet voor elkaar.
Heeft er iemand tips hoe ik dit toch voor elkaar krijg, of is het gewoon verloren zaak?
Bestaat er niet zoiets als gebogen pushpins? Of is dat een hele rare vraag.
Misschien gewoon eens vragen aan een juwelier?
@paulfrank94 Ben nu niet thuis dus kan geen foto maken, maar dat is wel het probleem denk ik ja. Gewoon te dik leer. @RobertGerard Ik zal eens kijken, Thx!
En @septentrio ja maar hij is zo mooi! je hebt waarschijnlijk wel gelijk ja.
Ja misschien gewoon eens langs een juwelier daar hebben ze vast wel verschillende maten pushpins @Erik11
Ik had dat ook met een Dugena horloge. De afstand tussen de kast en de springbar was gewoon te klein voor de meeste bandjes. Gelukkig lost Ko het voor je op!
Er is maar 1 goede oplossing voor dit probleem. Een band die wel dun genoeg is ter plaatse van de springbar en dus goed past. Prutsen wordt niks.
Dus maak ik een nieuwe band.