Bandje scoren in Tokio, Atelier Jean Rousseau

Tijdens m’n trip naar Tokio ben ik langs Atelier Jean Rousseau gegaan, op zoek naar een bandje voor m’n nieuwste aanwinst. Wat een topadres. Ze maakten het bandje ter plekke op maat, volledig met de hand – super strak en met oog voor detail.

Er kwam ook een dame binnen op stand, op zoek naar een matchend bandje bij haar veel te dure handtas (geen idee welk merk, gelukkig geen verstand van). Uiteraard kwam daar ook iets moois uit.

Niet goedkoop, zelfs zonder btw tikt het aan, maar absoluut de moeite waard. Ik nam ook meteen een vouwsluiting mee. Volgende keer meer over het horloge en die sluiting!

40 likes

Is super cool en leuk om te zien hoe een bandje ter plekke voor je wordt gemaakt. Leuke belevenis! Ben erg benieuwd naar het resultaat :sunglasses: Geniet verder van je trip :muscle::blush:

1 like

Cool :grinning::+1:

1 like

Zeker cool :sunglasses:. Benieuwd naar de foto’s

1 like

Komt na de trip, dan even rust en ruimte voor de foto’s !

2 likes

Heel tof. Prachtige stad waar ik graag nog een keer naar toe wil gaan. Hoe ben je dit het adresje gekomen?

1 like

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet…

1 like

YouTube, maar eigenlijk heel Tokio is een natte droom voor horloge liefhebbers:)

1 like

Haha, dat klopt, maar van dit pareltje had ik nog niet gehoord.

1 like

Ik wil er zeker eens langsgaan en bandjes voor mijn horloge laten maken. Ze hebben fantastische opties en blijkbaar maken ze ook bandjes voor mijn Vacheron. Dus ik wil graag naar hun winkel in Londen of Parijs gaan en daar iets laten maken.

1 like

Zeker! Veel doen ze op bestelling, en het mooiste is als je het horloge ook echt bij je hebt