Bandje sknl15

Hallo iedereen,

Even wat stijl advies voor mijn snkl15. Ik draag amper dressers maar deze sporty dresser gekocht voor de toch wat nettere momenten.

Het bandje is echter niet geweldig.

Welke band zouden jullie hierop dragen? Het liefst één met een kleine maat daar ik een polsmaat van 16.5 heb.

Foto’s niet van mezelf

2 likes

Zelf heb ik een tijd een soortgelijk 5je gedragen op een milanaise mesh bracelet en een blauw lederen bandje. Blauwe nato’s geven zoiets juist een lekkere casual look.

De mesh was traploos verstelbaar en de nato die je ziet is een adjuatable nato van cheapestnatostraps.

2 likes

Ik denk dat deze twee er wel leuk bij staan:
https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p14156h254s2516-Watch-band-Catania-X.html
https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p7524h262s263-Watch-strap-XS-New-O.html

Ik heb de zwarte variant (SNKL23). Die van jou is minder bekend, maar ik heb er al vaak aan gedacht om hem erbij te kopen. Ik had die van mij eerst op een suede bandje van strps. Kwaliteit is goed, maar veel te groot voor dunne polsen.

1 like

Zelf heb ik mijn snkl45 op een soort president-like band. Solid links (geen solid end-links). Is een stuk minder blikkerig en ziet er wel dressy uit.

2 likes

Weet je nog waar je deze band gehaald hebt?

1 like

Ik heb het even voor je opgezocht:

Ze hebben naast deze president ook een jubilee variant.

1 like

Bedankt! Had niet gedacht dat universele curved zo mooi op een random horloge zou staan.

Opvallend daar ik me afvraag hoe dat werkt kwa verschillende diameters. Enfin, ziet er in iedergeval top uit👍🏾

1 like

Ben benieuwd hoe zoiets uit ziet op een vlindersluiting🤔

Of die

01502_Kansas_50-2

Denk dat het eerder een kwestie van geluk was dat het zo goed past😂 Maar voor die 15 euro zeker het proberen waard!

1 like

Dit is hem geworden. Hirsch bandje met deployment clasp :ok_hand:t5:

2 likes

Mooi, goede keuze! Ik ga ook maar eens een leren bandje proberen denk😁

1 like

Mooie combi!

1 like