Hallo Iedereen,
Ik heb een donkergroen SNK805 en ik ben heel blij mee, maar elke keer dat ik het bandje wisselen wil, het is altijd heel moeilijk om te kiezen: er is geen kleur dat heel goed past met de groen…hebben jullie suggesties en foto’s?
Ik hou van leer, geen NATO of textiel aub. …de laatste die ik gekocht heb is een tan suede die mee valt, maar ik wil echt graag iets anders.
Ik draag mijn blauwe SNK807 het liefst op een lederen NATO. Super comfortabel, waar ik me nog wel eens erger aan stugge ‘normale’ lederen bandjes.
Heb destijds nog geprobeerd om vrouw en zoon naar een SNK803 (wit) en SNK809 (zwart) toe te kletsen, om de hele set compleet te krijgen. Lost alle kleurproblemen op. Deze smoes werd door vrouw en zoon te doorzichtig bevonden, maar probeer hem vooral zelf uit.
En eigenlijk staat deze band heel mooi op de SNK805.
Dat is niet slecht. Weet je eventueel hoe lang het is? (klein polsje)
Bedankt iedereen voor jullie mening: ik vind ook dat de tan suede goed past, maar het is ietsje te lang (120/80) en…is suede niet alleen voor het winterperiode?
Jazeker, maar zo’n groen is niet makelijk om te vinden…en ik wil geen “fifty shades of green” op mij pols…
De cognac kleur die er aan zit past er goed bij. Zwart vind ik minder mooi maar kan ook. Groen kan wel maar dan moet het wel de juiste kleur groen zijn. Wel saai. Donkerbruin zou ook heel goed kunnen. Wil je echt iets aparts dan is donkerrood tegen zwart aan erg mooi.
Ha @Gundun dank voor het starten van dit topic! Hier eenzelfde probleem, en ik dacht ook dat groen en groen samen goed zou staan… Ik heb, na heel veel proberen, onderstaande band uitgezocht voor mijn groene enicar. Maar ik heb hem sindsdien amper meer gedragen, ben er toch niet blij mee.
Zonder je topic te willen kapen, maar band suggesties voor onderstaand (19mm) groen horloge zijn ook welkom!
Wat je ook kunt proberen is een plastic Casio duikbandje erop
te zetten ( misschien heb je wel zoiets liggen )
die passen op 18mm lugbreedte maar zijn daarna weer een stuk breder … zodra die bandjes op een Casio zitten sloop ik ze er meestal vanaf en zet ze dan op Vostok en andere 18mm horloges, ( geeft door die extra breedte een heel andere look aan die kleine SNK )
Hallo Gundun, weet u toevallig nog waar u deze tan lederen horlogeband heeft gekocht? Ik zou deze band namelijk graag willen aanschaffen als ik ooit ook de Seiko SNK805 ga aanschaffen.