Echter … ik kom niet goed weg met de bandjes … Ik had toevallig een 19mm bandje liggen die er perfect bij past. Een small taps toelopend bandje past mooi bij de maat van dit 35mm horloge. Ik zoek er nu nog een bruine band bij, maar vind 9 van de 10 banden gauw te lomp bij zo’n klein horloge, zoals bv de recent aangekochte Nomos velour strap (zie foto) …
Die band waar hij op zat toen je hem kocht vond ik zelf ook regentjes staan. Maar ik kan me voorstellen dat je die iets te grof vindt voor zo’n fijn horloge.
Is dit iets? Weliswaar voor vaste pennen, maar dat hoeft niet erg te zijn.
ik vind zelf een mooie lizard strap atijd goed staan op klassieke modellen. Goed op Ebay te vinden, deze bijvoorbeeld tapered naar een 14mm buckle volgens de omschrijving:
Inderdaad iets te grof. Maar het bandje wat je aangeeft via ebay komt meer in de richting. Blijft een zoektocht Tot dan blijft die op de huidige zwarte strap.
Zojuist een Bulang & Sons bandje die van 20 naar 16 loopt erop gezet. Was een beetje dringen in de 19mm, maar staat niet slecht! 19 naar 16mm toont dus dan toch wat minder lomp …