Bandje vervangen lukt niet

Dit heeft topic titel
Bandje verwijderen lukt niet :thinking:

Waar is de tijd gebleven dat men on-topic bleef :innocent:

4 likes

Het spijt me man, mijn Engels is niet zo goed. Ik weet niet wat dat betekent.

1 like

Nog meer flauwekul :+1:

2 likes

Ik vind een beetje flauwekul wel leuk eigenlijk. :slight_smile:

We hebben hier fantastisch lopen keten, iedereen heeft lol gehad. @Chillekasper heeft de juiste tips gekregen, het bandje is zonder schade gewisseld en we hebben allemaal genoten van het resultaat, zijnde een vintage Invicta op een nieuw struisvogelbandje van Ko dat zeer veel recht doet aan de stijl van het originele bandje.

Een topavond voor iedereen. :smiley:

5 likes

Eens :+1:t2:

1 like

Ik heb niets tegen professionals, maar ik daag je van harte uit om dat die mevrouw ooit eens in haar gezicht te zeggen. Ze woont al sinds haar zestiende in Israël, dus je kunt veel gezwaai met armen, licht agressieve gebaren naar je gezicht en een onplezant luide toon verwachten. :slight_smile: En in het ergste geval wordt je met hummus bekogeld.

Nja, die Invicta is zooooo lelijk op dat bandje, ik zou 'm voor een heel zacht vriendenprijsje in het blauwe gedeelte plaatsen. :slight_smile: Dan wordt het nog leuker.

2 likes

Ik vind mijn toetsenbord een veilige omgeving. :+1:

Pas jij je spelfout aan? Voordat er nazi’s in je nek springen, je hebt een reputatie hoog te houden.

1 like

image

Heb geen idee wat ik ervoor moet vragen… het is bovendien alleen maar gold plated (ook op die manier gemerkt). Weet niet of dat te zien is.

Leuke is wel dat ik het originele doosje en aankoopbonnetje nog erbij heb.

Alleen jammer dat ik het niet kan lezen.

Fantastisch leuk setje. :hugs: Originele bandje bewaar je ook wel hè? Zat er een gesigneerd gespje bij? Zo ja, heb je dat overgezet op de Ko-band?

Of had je daarom die draad aangemaakt voor een Invicta-gesp? :stuck_out_tongue:

1 like

Orignele bandje bewaar ik. Alleen gespje heb ik niet over gezet.

1 like