Bandjes en de maat daarvan

Ik ben op zoek naar een bandje in maat Small of Xtra Small en ben op deze site terecht gekomen:

http://81.169.162.205/shop2/index.php/user/watchstrap/

Nu hebben zij bandjes in extra kort, alleen staat er dat deze ong. 17cm zijn, zonder de gesp meegerekend. Nou heb ik een meetlint om m’n pols gedaan en volgens mij zou deze maat zelfs nog te groot zijn. Of meet ik verkeerd? ? ?

Wat is de gem. totale lengte van een bandje en weet iemand misschien meer adressen voor bandjes in Small of kleiner? Heeft iemand toruwens ook ervaring met deze site?

Bedankt.

Heb je de gaatjes van de band al afgetrokken ?

als het zo lastig is goed passende bandjes te vinden , is het dan niet makkelijker bij juweliers langs te gaan om te kijken wat ze hebben liggen…dan betaal je misschien iets meer maar je hebt het wel even kunnen bekijken voordat je het koopt.
en als je weet wat goed is dan kun je het later altijd nog via internet bestellen

Ja, ik weet dat JLC ze zoiezo in mijn maat heeft, maar om nou +/- 200euro voro een bandje neer te leggen dat om een horloge van amper 100euro gaat. Btje zuur van m’n geld.

Ik kijk nog even verder. :slight_smile:

onze juwelier heeft ook de keus uit bijv: small en extra long etc ook van “merkloze” bandjes … die heb je al vanaf 18,- tot ook ver over de 100,-

Okay. Ik zal het in gedachten houden. Heb net een bandje besteld welke hopelijk de juist maat is, als die dat niet is, dan stuur ik je ff een PM ok? :slight_smile:

Groeten