Bandjes: hoe krijg ik dat stiksel recht?

Ben nog bezig met m’n eigen bandjes maken.
Hebben degenen die dit al wat langer doen een oplossing voor het volgende probleem:

Ook al zijn de gaatjes in de band netjes uitgelijnd, toch ziet het stiksel er niet mooi recht uit.
En dat ziet er met een contrasterende kleur dus niet uit.
Ik sla de gaatjes erin met een soort ponsvork die ik bij een handel in leerbewerkingspullen heb gekocht.
Hiermee sla je zes ruitvormige gaatjes tegelijk in het leer, netjes in lijn
Met de naaimachine met de hand gedraaid en de dikste leernaald die ik kon vinden (dikte 120) worden de gaatjes niet groot genoeg en bovendien kan mijn naaimachine niet met zulk dik draad overweg.

Iemand tips?

Als je de gaatjes met de hand slaat, is het het meest logisch dat je ook met de hand naait. Saddlestich met twee naalden is het meest logisch…

Ik naai met de hand en net als Mimoza met twee naalden, de saddlestich. Zie youtube voor filmpje.
Als je de gaten netjes op een rij hebt moet de stiksel ook netjes worden mits je elke steek op de zelfde manier doet. Er zijn twee manieren om steken te maken. Elke manier geeft een ander resultaat. Stiksels in een strakke rechte lijn of een beetje schuinstaand als een trap. Gebruik je ze door elkaar dan krijg je een slordig effect. Vooral bij ruitvormige gaatjes. Maar voorop staat dat de gaten echt strak en loodrecht in het leer zitten.

Ko

Ik heb inmiddels het filmpje gekeken en met twee naalden tegelijk geoefend:
Veel beter!
Bedankt voor de tips