Bandjes info van deze foto's gevraagd! (Wie weet waar?)

Ik heb een leuke puzzel voor jullie. Ik ben op zoek naar een paar specifieke bandjes maar omdat ik veelal staal draag met ik niet zo thuis in canvas of leer. Kunnen jullie mij vertellen welke bandjes we hier zien en graag ook waar te koop? Er zijn vast wel een paar bandofielen die dit weten…:smile:. Mocht je een andere toffe band weten dan mag je het ook delen! Dank alvast!

Oh, de stalen band zoek ik ook nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

Foto 1:

Foto/ bandje 2

Bandje 3

3 likes

Ik heb geen idee welke bandjes, ik zie alleen een fantastisch mooi horloge, een van mij favorieten.
Sorry maar ik moest het even kwijt.

groetjes Lenno

1 like

Heren, weet niemand iets? Geen tips?

volgens mij kan @Ko bandje 2 en 3 wel voor je maken…

1 like

V.w.b. bandje 1, weet ik het niet zeker. Maar de Eulit Palma Pacific, komt er een eind in de buurt:

bandje 3 kun je vast bij cheapestnatostraps.com vinden

Wat je steeds vaker ziet, en persoonlijk vind ik het goed passen op je Oris, is een Perlon bandje. Uiteraard verkrijgbaar in verschillende kleuren. Mooi horloge btw :ok_hand:

1 like

Eens. Nadeel is dat die doorlopende Perlon banden, wel eens sporen op de deksel achterlaten.

1 like

kijk, en zo leren we allemaal weer wat bij :wink: Ik heb er zelf één op m’nTimex self van 16mm en in mijn geval, maakt een krasje meer of minder niet heel veel uit. Kan me voorstellen bij de Oris dat je daar wel rekening mee houdt.

1 like

Dank, ga ik eens goed bekijken! Bij Watchgecko denk ik toch?

grijs / zwart ? Of is deze anders? Ik zal ook daar nog eens de collectie goed gaan doorkijken. Dank Erik iig!

Trendart-24 is goedkoper & in mijn ervaring een prima adres. Wat ik het laatst daar besteld heb:

En Eulit heeft nog meer stoffen banden, moeite om er even te kijken :wink:

1 like