Bandjes kunnen je look compleet veranderen

Natuurlijk, nieuw bandje -> nieuwe look.
Maar damn !
:slight_smile:

Voor :

Na:

En dat staat NOG beter met achtergrondverlichting …

16 likes

Ja heel anders stuk beter!

Misschien in het vervolg ook een NATO er op prakken die wél de juiste breedte heeft. :sweat_smile:

6 likes

Da’s nooit een goed idee…

1 like

Hee! Een Timex expedition! Leuk man.

Ik weet niet honderd procent zeker wat ik van een hagedis met vouwsluiting op dat horloge vind, maar het is een grote verbetering ten opzichte van de PTT post zak die er eerst om zat. De kleur is wel tof. :+1:

@anon2889582EV zei het al, een NATO die past zou mooi zijn. Gegeven de kleur van het horloge kun je een Bond nato, donkerblauw, goud/zandkleurig, olijf/legergroen en zwart doen. Ik denk dat een bruin vintage leertje ook mooi zou zijn.

Er zijn boze tongen die beweren dat een NATO een mm smaller mag zijn dan de lug width, maar nooit proppen inderdaad.

3 likes

There, I fixed it! :wink:

2 likes

Is dat echt slangenleer?

Die combinatie zag ik niet aankomen, maar wat een geweldige combinatie is het :ok_hand:
Beetje jammer allen dat ik nu een groene slangenleren(?) band aan mijn wensenlijstje toe moet voegen…

1 like

Ik dacht aan zoiets , die veranderen je look absoluut.

2 likes

Ieeeuw :nauseated_face:

Dat natobandje was natuurlijk ook wel bagger

NOOOOOOOOOOOOOO! :scream:

1 like

Je houdt niet van leeuwen? Que? :slight_smile: :slight_smile:

If it’s good enough for James Bond…

Maar je hebt gelijk, het slaat als een lul op een drumstel. :slight_smile: Het ultieme bewijs dat mensen die omwille van ome James aan de Sub geraakt zijn een tikje smakeloos zijn. :slight_smile:

1 like

Auw mijn ogen

1 like

Sorry man. Zal het niet weer doen. :pray:

1 like

Tuurlijk wel maar er staat een hoofdletter i ipv een L :smirk::smirk:

1 like

Verrek, inderdaad!

27 likes

Nope. Leeuw is geen naam en de zin begon er niet mee dus geen hoofdletter. Betreft hier een zelfstandig naamwoord

Euhm oke…? Ik doelde nergens op LEEUW maar op ieuw (lees: BAH🤢)

My bad. Zag jouw reply er niet tussen staan haha.

2 likes