Bandjes laten maken

Zag zoveel leuke straps langskomen of Facebook van Sandra Visser (Wannahave Straps) dat ik er enthousiast van werd en voor 2 horloges 1 heb laten maken. Mijn vakantieklokje heeft met een mooie blauw leren band een mooie upgrade gekregen:

De echte uitdaging zat echter in het bandje voor mijn Bulova Accutron. Daar zat een passend, chique bandje op, maar die vond ik wel erg smal en een beetje saai. Breed en leef je uit was de opdracht en ik ben erg blij met het resultaat (en het draagt fantastisch).

Sandra nogmaals bedankt voor de prachtige straps en de uitstekende service!

Erg gave straps! Staat op beide horloges erg gaaf (tu)

apart

2e band is erg leuk!

1e vind ik persoonlijk wat minder als past ie natuurlijk super bij het horloge

Fraai werk, ze zien er weer knap uit (tu)

Beide goed gelukt. De tweede het mooist :slight_smile:

Welk model Seiko 5 is dat? Erg fraai!

Mooie bandjes inderdaad!

En die Seiko 5 vind ik ook erg fraai! Model = SNZD69

geniet ervan

bor

bordewolf Schreef:

Mooie bandjes inderdaad!

En die Seiko 5 vind ik ook erg fraai! Model =
SNZD69

geniet ervan

bor

Thnx Selie en het klopt Bor (SNDZ69K1) met een 7S36 seiko automatic uurwerk.
Zit ook een heel mooi zichtbodempje in!

Heel gaaf!
Beiden (tu)

Wow, erg apart. Het is niet mijn smaak, maar t heeft zeker wat. En ze passen op hun eigen manier wel bij de klokjes. Zelf zou ik de uiteinde vd blauwe hagedissen (?) band hoekig, en waarschijnlijk zelfs asymetrisch laten eindigen. Past imho nog beter bij t horloge.

Mooie site, mooie mevrouw, maar prijzen staan er niet vermeld. Beetje Hollandse vraag: wat kost dat?..

Hendrik

hendrik Schreef:

Mooie site, mooie mevrouw, maar prijzen staan er
niet vermeld. Beetje Hollandse vraag: wat kost
dat?..

Hendrik

Hoi Hendrik, ik denk dat je die vraag toch het beste even aan haar zelf kan stellen. Ze reageert heel snel en zal het geen vervelende vraag vinden.

Bedankt voor het delen DMC! Was ook erg leuk om kennis met je te maken en je in real life de Straps te kunnen overhandigen. Heel veel draagplezier en see you on Facebook :wink:

Groetjes, Sandra
Wannahave Straps

WHStraps Schreef:

Bedankt voor het delen DMC! Was ook erg leuk om
kennis met je te maken en je in real life de
Straps te kunnen overhandigen. Heel veel
draagplezier en see you on Facebook :wink:

Groetjes, Sandra
Wannahave Straps

Mooi gedaan hoor. Leuk om te zien dat er iemand n twist geeft aan de bandjes door allerhande kleurtjes.

Dank je Marnix.moed, Ik maak het vaak net even anders als anders :wink:

Die blauwe vind ik ECHT KICKEN man! Ja, Sandra hoort zeker tot mijn favorieten. Ik heb op FB ook al eentje (meerdere hahaha) van haar gezien die ik zeker wil hebben :+

Gefeliciteerd!