Ja vast vaker besproken maar ik begin er gewoon aan. Nato straps vind ik prachtig, rubber is mooi en niks mooier dan leer. Maar nu, ik werk altijd buiten en dat het hele jaar door.
water is altijd paraat. Is een nylon nato dan wel slim bijv?. Nemt deze vocht op.? Wat doet dit in de vorst, en rubber?
Dus, welke band wanneer of juist wanneer niet.
NATO is overwegend nylon en dat kan gewoon water hebben. Kun je prima mee zwemmen als je wilt. Als dat nat wordt dan droogt hij vanzelf weer op. Leren of canvas nato’s zijn uiteraard een ander verhaal.
Rubber hetzelfde laken een pak, dat is volledig waterproof.
Jep, dit moet echt. Vind het voor mijn niet mooie avond/weekend klokje(s) niet zo lastig.
Maar voor de dagelijkse en dus met weer en wind nat werken vind ik het lastig. Mooi en toch bruikbaar…
Ach en heerlijk toch, voor de veel gebruikers de bekende weg uiteraard en voor de mindere gebruikers een bos waar de bomen niet meer te zien zijn. Dus FF opnieuw een bos planten dacht ik zo.
wellicht dat wanneer je zo lang in de vorst buiten aan het werk bent dat je horloge bandje bevriest, het tijd wordt voor warme chocomel en een broodje knak bij de haard
Goede vraag. Nylon nato is niet zo duur dus kun je gewoon is proberen. Blijft wel lang nat en vind ik nietrettig. Rubber is dan beter want neemt geen vocht op. Beste alternatief wat alles overleeft is een fijne stalen band.