Iemand hier die toevallig een website kent waar je mooie open ended bandjes kan kopen voor horloges waarbij de pushpins vastzitten? Ik ga deze week een CWC duiker ophalen, maar heb een haat/liefde relatie met nato bandjes. Draag ‘m liever op leer of iets dergelijks. Op EBay etc vind ik alleen maar lelijke dunne banden.
Thanks, daar was ik idd ook op uitgekomen vanmiddag en had toen deze besteld:
Misschien dat iemand nog meer websites kent
Het is trouwens bedoeld voor dit horloge:
Had ook contact met CWC. Die zijn nu bezig met een adapter voor fixed springbars en ze zijn bezig met een stalen band voor dit model. Ben benieuwd.
ColaReb heeft ook een aantal open banden in de collectie
Ik ga meteen even kijken bedankt voor je hulp.
Voor zover nog actueel. Ik heb dit ook in zo’n mate dat ik ze niet draag, maar kan de banden van Nick Mankey aanraden. M.i. vergelijkbaar met / net iets beter dan Erika MN.
Goed, toch maar eens een zombie thread resurrecten. Mijn meest preciousssss horloge is deze 1940 schoonheid met fixed lugs:
Ik heb al wat bandjes versleten - jammer genoeg is het aanbod beperkt, en de kwaliteit ook niet altijd ideaal. Een Hirsch niveau bandje voor fixed lugs moet ik nog altijd tegenkomen.
De link hierboven geeft een aantal hits; colareb heeft er twee (imo lelijke). Een nato op een 1940s gouden chrono is als een klassiek orkest dirigent op roze crocs. Heeft iemand nog weet van degelijke, mooie bandjes voor fixed lugs?
Denk dat combat_straps (instagram) het wel kan maken voor je, niet de goedkoopste maar topkwaliteit.
Na een eerdere reanimatie van dit topic door @LVA hierbij nogmaals een reanimatiepoging. Heeft iemand hier recente (goede) ervaringen met horlogebandjes voor fixed springbars? Ik zit ook met zo’n oud kreng met vaste bars. Een Nato eronder knallen gaat me psychische fantoompijnen opleveren. Het aanbod op internet is niet overweldigend groot en bestaat uit bandjes met plakbanden of clipbanden. Ervaringen en info gewenst. Alvast dank!
Ik heb ooit deze gebookmarked bij dezelfde zoektocht:
Er staan een pak dode links tussen maar het gebeurt niet vaak dat ik dingen bookmark dus er moet ooit wel wat nuttigs tussen gezeten hebben
Dank. Rios1931 stond ertussen, bevestiging met clip. Drie bandjes besteld, ik ben benieuwd.