Bandjes voor kinderen

Ik heb vanop de Rikketik een toffe kleine Junior Amphibia voor zoonlief meegebracht. Hij erg blij mee, maar dragen is voorlopig geen optie want geen enkele van mijn bandjes passen hem - wat ergens logisch is, hij is 8 jaar en heeft een polsomtrek van 12.5cm :grimacing:

Ik heb er intussen een overschotje FixoFlex op gezet, maar dat is het toch écht niet. Dacht van snel ff iets te bestellen online, maar… er valt zo goed als niks te vinden? Heel vreemd. Zelfs Amazon en AliExpress begot laten het afweten.

Dus, oproepje: heeft iemand suggesties waar ik een bandje kan vinden met aansluiting 18mm dat niet al té hard vloekt op een stainless Rus, en dat rond een pols van 12-13cm gaat zonder vier keer te moeten omwikkelen?

Gewoon een nato afknippen en dichtschroeien. Doe ik ook voor m’n zoon van 8.

2 likes

En een paar gaatjes bij punchen dan? Hmja… is een optie inderdaad. Moet ik wel op zoek naar iets om zo’n gaatjes netjes te maken.

1 like

Gaatjes met een soldeerbout met fijne tip inbranden.

1 like

Of een ingekorte perlon band er op zetten.

Meeste perlons kan je makkelijk inkorten idd, in elk geval die van Eulit. Of een nato tussen twee stuivers klemmen, afsnijden en met een aansteker langs gaan

1 like

een imitatie/goedkope mn look en de sluiting schuiven. Rest afknippen

mn zoontje is 5 en heeft een horloge ingepikt. kloklezen lukt maar heel soms

1 like