Aangezien ik geen Deep Blue heb besteld en voorlopig ook geen nieuw horloge op de planning heb staan heb ik me maar verwend met een aantal nieuwe bandjes als zoethoudertje 
Wie weet kan ik er iemand mee inspireren.
Aangezien ik geen Deep Blue heb besteld en voorlopig ook geen nieuw horloge op de planning heb staan heb ik me maar verwend met een aantal nieuwe bandjes als zoethoudertje 
Wie weet kan ik er iemand mee inspireren.
Inspiratie veroorzaken gelukt :~
maarre verwarring ook… die Amfibia
heeft wel een heel bijzondere wijzerplaat ?
grtz. Gerard
Verklaar je nader? 
Is m’n enige Rus, gratis gekregen bij de LLD en weet er verder helemaal niks van…
Er zat een zwarte leren band op en ik vond de combinatie wat iel ogen (18mm) met een nato vind ik m wat stoerder.
Ja… zo zie je maar weer… met een paar bandjes die je uit kan wisselen, lijkt je collectie ineens veel groter.
ik vind die gestreepte Nato geweldig staan op die Longines…
en… inderdaad die Amfibia… die wijzerplaat heb ik nog nooit gezien… vind em wel heel mooi!. (tu)
Thanks Arie
De collectie is ook groter, maar deze 2 vallen voornamelijk ten prooi aan t bandenswappen 
Herkenbaar… Ik heb mijn Dumet Instrument 2 ook op een hele resem banden… ik heb en zwart leren band, een bruin leren 7T2 strap, 5 Nato’s van 22 mm… en een zwarte leren Rally band… de Vostok Komandirskie heeft nu een MI6 Nato, maar ik draag em ook regelmatig op een Navy blue of black ops nato… de Zentra Savoy krijgt ook regelmatig een andere band… maar de Gulf…
is wel de torenhoge favoriet…
een Navy blue Rallystrap van 7T2 staat echter hoog op de verlanglijst…
Amphibia
Ja die GULF stripe is cool!
En uit een mooi tijdperk uit de racerij (tu)
Porsche’s met van die dikke 18 inch ballonnen achter, geweldig!!
Grt.
Die Longines op donkerbruine band (tu).
Nato staat m ook goed
Thank you for placing your order with The NATO Strap Co.!
inspiratie geslaagd!
voor in de zomer op mijn Tissot Heritage