Bandpennen

Beste allemaal,

Ik heb dus een plakmerk gekocht (Roebelin etc.), kwam ik echter pas achter na het ontdekken van dit forum. Nu vallen de schroeven van de bevestiging van de band aan het horloge uit de kast en kan ik het horloge niet meer dragen. De leverancier vraagt eur. 20 voor 2 bandpennen, wat mij absurd voor komt. Lokale winkeliers kijken mij de winkel uit. Weet iemand waar ik tegen een normale prijs bandpennen kan kopen.

Ik weet niet precies wat je met bandpennen bedoelt waarschijnlijk bedoel je push-bars deze :

Als deze het zijn laat het me dan even weten ik heb er genoeg.

Hallo Peter,

Ik heb zo geen foto bij de hand, maar ik bedoel andere bandpennen. Die ik nodig heb worden via de buitenkant van de ‘lugs’’ (zo heet dat geloof ik), door de kast heen gedrukt en met een schroef aan de andere kant vastgedraaid. De kop van de schroef heeft 3mm doorsnede. Lengte moet ik nog even meten.

Groet Henry

Okee ,
Dan kan ik je helaas niet helpen misschien iemand anders op het forum.

als het speciale pennen zijn die vanaf de buiten zijde worden geschroefd dan zou die prijs goed kunnen en zul je waarschijnlijk vast zitten aan de leverancier…(ik vind het ook veel geld) de volgende keer zou ik ze wel even met een beetje loc-tite vast zetten zodat ze niet los lopen