BandrBands goes tropical 🌴

Dikke tip van mij: nooit bezuinigen op je rubbers. :sunglasses: Als ie breekt ben je verder van huis.

1 like

Ik hou hem in de gaten hoor :wink:. Die tropic staat nog wel op de planning. Ik bedoel alleen te zeggen dat je soms tegen een hele leuke deal aanloopt, en ik heb het idee dat dat bij mij het geval was :grin:

1 like

Nee, die zit er niet tussen. Valt buiten de prijsklasse waarin ik er enkele heb aangeschaft.

Idem.

1 like

Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met de verschillende types. De bandjes van Tropic zijn weer eens belachelijk duur, voor mij geen optie om voor zo’n ding bijna 100 euro neer te tellen. Ik las dat iemand hier die van Baltic ook goed vond, heeft iemand die al? @JackW, was jij dat toevallig?

Nee, ik ben die sukkel die wel 100 piek heeft neergelegd voor een originele.

1 like

Haha, ojé

Maar hoe bevalt die?

Super mooie band, soepel als een Isofrane, iets dik aan de uiteinden. Beetje lang. Als je 'm een tijdje wil proberen: altijd welkom.

1 like

Bestaat er een tropic band waarbij de gaten minder ver uit elkaar zitten waardoor er altijd een juiste fit is? Bij mij zit een tropic band te strak of te los.

Ik hoor het graag.

Ik ben voor nu voor de tropic 2.0 van CheapestNato gegaan. Is TPU en behoorlijk stijf, maar met heet water goed ‘naar je hand te zetten’ Ze zijn ook mooi gedetailleerd
Voor mij zijn deze zeer goede prijs/kwaliteit banden. Kan ze zeker aanraden.


Hier op de Aquastar



Hier op de 1521

2 likes

Hoe gaat de productie ?

1 like