BandrBands goes tropical 🌴

Ik krijg net een nieuwsbriefje binnen van onze vrienden bij BandrBands, waarin ze vertellen dat ze nu ook tropical bandjes hebben. Omdat de markt veelal bestaat uit A. heul dure mooie tropical bandjes en B. plastic rommel, kon dit nog wel eens een mooie tussenweg zijn. Het ziet er goed uit en BandrBands kennende zal het kwalitatief wel dik in orde zijn.

Voor de liefhebbers van wafflebandjes hebben ze ook wat. Ik vind het zelf niet veel aan, dit design. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een upgrade wensen van hun Monsterwatches wafeltje. Nou dat kan dus ook.

De prijs voor zowel de tropic als de waffle is 30 dollar, maar pas op: shipping is duur bij BandrBands, dus samenspannen met een (paar) andere HF’er(s) is aan te raden. :upside_down_face:

Oeps. Bijna vergeten:

https://www.bandrbands.com/retro-tropical-style-rubber-watch-band.aspx

en

https://www.bandrbands.com/retro-waffle-style-rubber-watch-band.aspx

14 likes

Cool! Bedankt voor de link! :+1:

Ik heb net een Squale 1521 binnen, en zocht naar een Tropic band wat inderdaad geen troep EN niet TE duur is.

Uncle Seiko had ik al overwogen, maar dan moet ik met dikke springbars aan de gang en ik weet niet of dat will lukken op de Squale kast.

1 like

Dat weet ik wel. Dat wil niet lukken. Te weinig ruimte. :wink:

1 like

Ik vind die waffles op de Seiko’s ronduit lelijk, de tropics zien er goed uit.

3 likes

Juist!

Dat vermoeden had ik dus al. Scheelt me weer een avontuurtje bestellen/terugsturen enz.

Wederom dank! :+1:

2 likes

Nondeju wat zijn die dingen lang.

3 likes

Ze moeten over je duikpak heen hè. :sunglasses: Nee je hebt gelijk, inderdaad voor de betere KFC polsen.

6 likes

Er zitten overigens oneindig veel gaatjes in natuurlijk dus dat zou hoe dan ook moeten lukken.

:point_up_2:
Precies dit… ik heb mini polsen en geen fatsoenlijke Tropic te vinden…

De Tropic banden van Watchgecko zijn voor de 20mm lug 120/70 dat is wel beter mi

1 like

Ik snap niet dat die dingen zo lang moeten zijn, wie draagt er nou een duikpak elke dag? Ron maakt z’n straps duidelijk voor de Amerikaanse markt, met een dikke burger in z’n waffle.

6 likes

Meraud heeft een kortere variant.

Hahaha hij leest hier mee :joy:

2 likes

Gelukkig komt waffle niet door Google translate, anders krijg ik een “verrassing” bij m’n volgende bestelling…

Dit was mijn issue dus ook…

Alabama hot pocket in je envelop

3 likes

En bedankt, Brinta over de ontbijttafel

…:wink:

Wat moet je met die knipoog?

Ik vind dit wel toffe bandjes! Zou zoiets op dit staan?

2 likes