BandrBands goes tropical šŸŒ“

Uiteraard. Een waffle op een dresser is een designklassiekercombinatie.

8 likes

Is dit een dresser? Zag hem eerder als een duiker met die geschroefde kroon en die duiker achtige look!

:face_with_monocle:

1 like

Dan heeft ie een keer een Invicta dat geen kopie wil zijn, maakt Kasper er wel een hommage van! :roll_eyes::joy:

1 like

Oeps, bedoelde eigenlijk die duiker achtige look, had Panerai in mijn hoofd en typte datā€¦:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

:thinking:

Dat ken ik niet Ide.

Het is erop of eronder :grin:

Succes! :+1:

1 like

Weet ik toch jongen. Jij leeft je leventje in de snelle baan. De enige rock en roll ster die HF rijk is. :heart_eyes:

Daā€™s toch zoā€™n bapao broodje met jalapeƱos? Nee dank je. Mij te pittig.

1 like

Now weā€™re talking! :+1:

Maar tropic is niks voor mij.
Er hangt wat mij betreft een behoorlijk ouwelullenimago om heen.

Nee, ik moet niks van rubber, silikoon, of plastic hebben.
Dat is bij mij altijd een mislukking.
Keer op keer, helaas.
Dusā€¦ik doe dit niet meer.

1 like

Jammer van de verzendkosten

Maar altijd nog goedkoper dan hem zelf ophalen.

1 like

O, nu ken je me niet meer hešŸ˜¢

Ik zoek eigenlijk nog een kwalitatief alternatief voor deTropic Sport. Iemand de gouden tip?

Volgens mij is die Tropic Sport 2.0 van Cheapestnatostraps heel aardig. Ik had ooit een schitterende Tropic Sport van de baai, die was prachtig maar ook 75 euro. :laughing:

1 like

Thanks, mischien toch maar bestellen dan. Ik ben alleen een beetje huiverig voor hoe klein de gaatjes voor de springbars eruit zien op de foto, misschien voor de zekerheid maar extra smalle springbars kopen.

Was dat een echte vintage? Ik wil er ook echt mee zwemmen, en dat zou ik met een vintage niet aandurven.

1 like

Jazeker. Wel een veuls te dure, volgens mij ben ik daar nog keihard om uitgelachen door @acour_jeroen als ik mij goed herinner. :joy:

1 like

Ik heb me heel hard verdiept in de tropic bands. Diegene die bandr verkoopt zijn dezelfde als uncle seiko.

Binnenkort lanceer ik een afzonderlijk label voor rubber bandjes, voornamelijk tropic. De vraag is te groot voor MĆ©raud. Zo kan ik ook meer kleuren en maten gaan aanbieden.

2 likes

Vet. Hoe gaat het heten? Dan houden we dat in de gaten.

Er is een firma in HK die deze maakt, Mr beads. Moet de link eens zoeken. Zien er ā€œokā€ uit.

1 like

Volgt later :grimacing: buckle productie is nu rond. Zullen dezelfde zijn als mƩraud.

2 likes