Bandwissel in "racing style"

Vanochtend gestart met mijn OWC Snowflake op een ā€œGulf racingā€ nato

En toen de post kwam, gauw deze nieuwe erop gezet ā€œMartini racingā€ (althans dat vind ik :wink:)

4 likes

Gulf racing style

deze monteur heeft er nu sinds vanochtend een flinke hekel aan

3 likes

Neuhhhhhhhh! Au au au en waterschade is zo’n ellende, als je de auto droogt is er niks aan de hand, totdat de bedrading en aansluitingen langzaam beginnen te corroderen… Gelukkig is et bij zo’n auto wel rendabel om alle bekabeling te vervangen.

Hij was al verkocht ttouwens, een schone taak om het de eigenaar te moeten vertellen. … foutje vd monteur, u krijgt een Opel leenauto en we werken de schade komende 6 weken weer grotendeels weg.

3 likes

Jij werkt daar? Lijkt me op "normale"dagen wel leuk.

2 likes

Die Gulf vind ik leuk, voor een echte Martini striping moet je nog even verder kijken:
http://s.petrolicious.com/2015/crave/09-sep/straton-watches/straton-11.jpg

Staat niet verkeerd trouwens, jouw ā€˜Martini’

Oh… nee, als het aan mij had gelegen had ik die eigenaar
ook nooit serieus van e.e.a. op de hoogte kunnen brengen.

( mogelijk wel, maar dan kruipend als het een drugsdealer was geweest )

1 like

Ha ha. Ja leuke voor Apeldoorn bellen. Als ik eigenaar was zou ik hem niet meer willen hebben. Alleen die schade al langs de bodem plaat. Gruwelijk voor een liefhebber. :angry:

Mooi man! Waar heb je die Martini strap vandaan als ik mag vragen? :smile:

Misschien dien ik mijn bandje trouwens meer als Williams-Martini te omschrijven!

3 likes

er zijn ook BMW M- Nato’s te krijgen…

niet gek… geel-zwart-grijs lijkt me ook wel leuk (Opel i-400) of grijs-zwart-rood (audi)… of… Groen, met een gele band in het midden?.. Lotus?.. mijn Instrument 2 heeft toch al een groene dial… Gele secondenwijzer erop… en klaarrrr… :smile:

1 like

Het komt wel goed: de motor staat achter…

cheapestnatostraps.com :wink:

Hele late reactie, maar wat Gundun zegt.

Die Gulf wil ik zelf nog eens hebben voor in de zomer op de Monaco als afwisseling.