Bangkok en horloges

Kijken of ik iets kan ruilen/verkopen.

Jawel, dit is de nieuwe aanwinst. Of het iets waard is doet er niet toe, is een mooi souvenir. Valley Forge refereert naar een National Park of een militaire academie in de VS, denk ik. T swiss T, handwinder en op een vrij gers rekbandje, dus ik ben blij.

1 like

Ik was er afgelopen zondag (terug van 10 daagjes Phi Phi) en weet alleen dat er bij de malls (Siam) wel grotere merken vertegenwoordigd zijn. Voor tweedehands zou ik de ‘weekend market’ proberen: een ENORME markt, met ALLES wat je maar kunt bedenken. Taxi brengt je erheen.

Waarom ging het dan zien (als het zo immoreel is?)

Omdat ik met een meid was die er perse naartoe wilde. Op de markt ben ik geweest en heb er ook iets gekocht.

1 like

AD in Laos.

7 likes

He een Rolex service center :stuck_out_tongue:

Toch wel mooi om te zien.

1 like

Ben weer even op de rommelmarkt geweest.




Cadeautje van de meneer daar;

2 likes

Er ligt een hele grote bk shopping mall. Die maar eens Googlen. 8 verdiepingen spul op de begane grond duur en des te hoger je gaat des te goedkoper de spullen worden

Thanks, but no thanks. Ben er doorheen gelopen en snel een bb58 gepast onderweg naar uniqlo om onderbroeken te kopen. Van windowshoppen daar word ik niet gelukkiger.

Trouwens, iemand enig idee wat voor referentienummer de kleine Speedmaster heeft? Zou wel op zoek willen gaan naar zo’n zelfde. Deze was niet te koop.

En in Nieuw Guinea waren er pisang-ver-schietwedstrijdjes…

1 like

images

ik ben benieuwd, wat was de geadverteerde prijs?

Oef, kheb het enkel snel uit m’n hoofd uitgerekend en ik kwam op iets meer dan 3000? Denk dat het niet veel scheelt met Nederland.

1 like