Bangkok en horloges

Jongons, ik vertrek voor een maandje naar Zuid Oost Azië. Op Bangkok kom ik aan en vroeg me af of jullie wellicht tips hebben voor winkeltjes en/of markten waar tweedehands horloges verkocht worden. Nu horloges steeds populairder worden liggen er geen bakken met oude skx-en meer voor het oprapen helaas, in tegenstelling tot tien jaar geleden. Sowieso ben ik van plan een nieuw horloge te kopen als aandenken, waarschijnlijk een Seiko of Orient. De laatste keer dat ik er was heb ik bij iedere juwelier of horlogewinkel gevraagd of ze ook oude horloges hadden, maar helaas zat daar telkens niets leuks bij en had ik niet genoeg tijd om markten af te struinen. Misschien hebben jullie goede ervaringen gehad de afgelopen tijd?

Dat is mn trusty skx013 die nu ook weer mee gaat op een strand.

13 likes

Ik ga er vanuit dat je gaat emigreren?
Na het plaatsen van deze foto kun je je niet echt meer in Europa vertonen, toch?

Zeker

Oh… Eh nee dan niet

20 likes

:joy:

Ik zou sws even een happy hour in de ladyboy bar meepakken en er een spelletje van maken, of ik de avond door kan komen zonder dat ik met een vent gezoend heb :dancer:

In Thailand spreken ze prima Engels, kun je niet opzoeken wat de Thaise variant van HF is? Misschien kun je wel een leuke deal maken voor een Zimbe met f2f meet in Bangkok.

8 likes

In Thailand zijn ze iig Seiko gek en kan je vast wel een bijzondere limited edition op pikken.

1 like

Pak een pingpong show mee, voor een blijvende herinnering.

13 likes

Wat is dat? :new_moon_with_face:

2 likes

Vrouwen en Ping Pong ballen. Vul de rest zelf maar in :zipper_mouth_face:

4 likes

Ah, niks mis mee hoor. :upside_down_face:

5 likes

Het is zeg maar een aardappelkanon, maar dan anders.

9 likes

Deze thread belichaamt maar weer waarom ik voorlopig niet in Thailand op vakantie ga.

WUS al eens nagezocht op Thaise horlogezaken?

6 likes

Mij is onlangs op het hart gedrukt om bij jou de volgende keer eens te informeren naar jouw avonturen daaromtrent in Zuid Amerika.

Zeg maar gerust nooit. Zelden begrepen waarom juist Thailand zo populair is.

1 like

Schijnt tegenwoordig de plek te zijn om ‘je eigen ik te ontdekken’. Whatever that means!?

1 like

https://forums.watchuseek.com/f21/seiko-watch-shopping-bangkok-visual-guide-updated-warning-im-2723937.html#/topics/2723937

3 likes

Juist ja. Zal aan het eind van de dag nog eens kijken of er iemand iets zinnnigs te zeggen heeft.

3 likes

Vrouwen tafeltennis zonder batjes.

1 like

Zoiets als de bananenbar maar dan anders

Ah, hier kan ik wel iets mee. Thanks.

1 like

Je komt vanuit bangkok iig met een lege zak thuis😂

3 likes

Thailand, zalig gewoon…

Masaaaaaaage, taxiiiiiiiii, suiiiiiiiiit sir?

Elke dag massage voor 7 euro… zonder “happy end” :wink:

:joy:

4 likes