Bangkok en horloges

Moet er niet aan denken :rofl:

2 likes

Zuidoost Azie is een prachtig gebied om te reizen. Jouw vraag over horloges in Bangkok kan ik niet beantwoorden, ik zag wel dat deze vraag al eerder in dit forum is gesteld.

Goede reis toegewenst!

1 like

Omdat het een makkelijk land is? Nou zijn er best nog mooie stukken als je een beetje buiten de gebaande paden gaat maar persoonlijk vind ik de omliggende landen veel mooier.

3 likes

Ik ga ook vrij snel de grens over. Thailand ken ik ondertussen wel een beetje, dus ben benieuwd naar de buurlanden. Het is mn doel om zonder enige voorkennis een bepaalde plek te bereiken waar ik al jaren naartoe wil. Nog nooit iets over opgezocht, lijkt me wel leuk om er zo blind naartoe te gaan. Dan heb je geen verwachtingen door de meningen van anderen.

En ja, naar een pingpong show ben ik al eens geweest. Zonder twijfel het meest mensonterende dat ik ooit gezien heb. Als je daar bent geweest en er om lacht ben je of niet volwassen of heel erg dom.

9 likes

Een beetje humor is tegenwoordig ook al een doodzonde

2 likes

Zulks onzin ja haha. Ik wil mezelf juist verliezen😁

2 likes

Eens. Makkelijk klopt maar het is ook wel te druk. Ach ja, reizigers zoeken elkaar toch op he

1 like

vergeet de squirt shows niet! die zijn ook fantastisch!
wel je duikbril op!

4 likes

En een Seamaster om :joy:

3 likes

Zucht

1 like

ขออภัยไม่มีเคล็ดลับสำหรับคุณ!!!

1 like

Kwam deze toevallig op Instagram tegen, misschien is het wat:

1 like

Ik probeerde niet te categorisch te zijn. :grinning: :grinning: :grinning:

1 like

Gewoon soms doen hoor😂

Nee, zal ik nog doen. Dank je.

Klopt, maar de stad verandert snel, dus iets wat er vorig jaar nog was kan nu weer weg zijn. Daarom hoopte ik dat iemand er recent nog is geweest.

Dank je. Wat ik zie is duurder dan ik in gedachten heb, maar je weet nooit wat er allemaal ligt.

1 like

Ik ga elke keer ff kijken in MBK :wink: Wat Seiko, 2nd Panerai, Rolex enz.

Iets verder aan de overkant zit Siam Paragon, waar alle grote merken zitten. Wel leuk om een keer gezien te hebben.

Veel plezier!

2 likes

Siam Paragon idd leuk om ook high end spul te bekijken.

1 like

Aantal tips

  • River City mall vind je een antiek zaak, verkopen vintage horloges zoals Rolex etc (helaas geen tijd om naar binnen te gaan). Fietstocht bij “Co van Kessel”

  • Siam Paragon kun je alle merken passen van Seiko, Orient, Oris tot aan Rolex en Patek Philippe :slightly_smiling_face:

  • Icon Siam is nieuw en zeker de moeite waard, Vele types Seiko GS

Veel plezier in Bangkok, wahalla voor horloge liefebbers

Ik wilde deze halen Oris 65 diver 36mm

4 likes

Een aardappelkanon light?

1 like

Ach, denk toch dat u 45 jaar te laat aankomt :sunglasses:
Doe ze allemaal de groeten!