Barbos duikers

Barbos maakt mooie en grote (47mm) duikhorloges. Zolang de tijd maar juist wordt weergegeven gaat het mij meer om de ‘looks’ en die hebben ze voor mij wel. Heeft iemand hier al een Barbos duikhorloge? Indien ja, hoe bevalt dit merk?

http://www.barbos-watch.com/taucheruhren

http://i1160.photobucket.com/albums/q488/Thomashek/Barbos%20Seamaster/PA160006_zps8fcebeda.jpg

Niet verkeerd, 2000 meter waterdicht voor nog geen 200 eurootjes.
Best wel aardig maar geen ervaringen mee.

groetjes Lenno

Eens met Lenno, heb er ook geen ervaringen mee, ziet er goed uit maar valt dit merk niet een beetje in de categorie Tauchmeister?

Dat idee heb ik ook Lowlander. Ik heb al jaren een Tauchmeister en die is nog nooit stuk geweest en geeft altijd de juiste tijd aan.

Ze doen mij ook inderdaad aan tauchmeister denken.

Is misschien niets mis mee voor het geld maar ik zou voor een mooie seiko gaan.

Groeten.

Noel.

Ik vind de Nautilus erg stoer en een redelijke prijs, viel für wenig :)-D

groeten,
René

Ik zie ze regelmatig voorbij komen op Ebay en Uhrforum. Het zijn redelijke klokken volgens mij, heb er weinig slechts over gelezen maar ik denk dat je in hoek van Tauchmeister wel in de goede richting zit.

Nou ik heb 'm maar eens besteld: de blauwe Barbos Seamaster. Ben benieuwd.

Ik heb zelf een Stingray, bevalt prima. Lekker massief en zeker waterdicht. Gekocht in NL op een site. Even zoeken naar joca, geloof niet dat ik hier site mag noemen??

Hier is een fotootje van mijn gloednieuwe Barbos Seamaster 2000m Blue. Hij is groot, hij is zwaar maar mooi dat ie is! De satijnen finishing (met de ingegraveerde duikringmarkeringen) met gepolijste zijkanten (kast) in combinatie met het anti-glim saffierglas (diep blauw paars schijnsel), blauwe sunburst wijzerplaat, diep-oranje wijzers en witte lume én de comfortabele, soepele, dikke rubberen band met mooie Barbos-gemerkte en gesatineerde doornsluiting maken deze dikke duiker helemaal af. Maten: duikringdiameter: 47mm, lug-end naar lug-end ongeveer 64mm. 2-traps screw in kroon + een helimiumventiel. Gekocht op ebay bij Barbos zelf. Snelle levering.

http://postimg.org/image/xw5r8anwl/full/

image upload no ads

mooi ! vind het echt niet tegenvallen. Prijzen zijn ook wel leuk !

mooie aanwinst

Gaaf zeg!

proficiat!

Mooie robuuste klok. Veel plezier ermee.

Gr wouter

Ziet er goed uit, zo om de pols! Jammer van het lelijke logo. Voor de rest best leuke propositie op papier, in ieder geval. Hoe is de kwaliteit? Nou ja, misschien moet je daar over een jaartje maar eens wat over vertellen! Of na een flinke duik! :wink:

Dank. Kwaliteit… als ie net zo betrouwbaar is als mijn cheapo MeisterAnker 500m dan teken ik er voor. Het is een quartz, kan weinig mee mis gaan. Trouwens op die foto van mij kun je nog eens klikken en dan vergroot ie enorm. Het logo valt wel mee. Ik heb slechtere gezien op duurderde klokken.

MickeyMouseDiver Schreef:

Dank. Kwaliteit… als ie net zo betrouwbaar is
als mijn cheapo MeisterAnker 500m dan teken ik er
voor. Het is een quartz, kan weinig mee mis gaan.
Trouwens op die foto van mij kun je nog eens
klikken en dan vergroot ie enorm. Het logo valt
wel mee. Ik heb slechtere gezien op duurderde
klokken.

welke logo’s vind je minder mooi?

Mooi, maar hoe snel zal de bezel vol met krassen zitten?

Valt denk ik wel mee met die geborstelde afwerking. En horloges met een zwarte bezelring zijn ook bepaald niet ongevoelig voor vegen en krassen.

hcptdg Schreef:

Mooi, maar hoe snel zal de bezel vol met krassen
zitten?