welbekend van de “steve mcqueen” kledding en blijkbaar hadden ze ook een stand in Basel. Was het echter nog nergens tegen gekomen.
Wat vinden we ervan?
welbekend van de “steve mcqueen” kledding en blijkbaar hadden ze ook een stand in Basel. Was het echter nog nergens tegen gekomen.
Wat vinden we ervan?
Ik vind de horloges niets. Maar heb wel iets geleerd.
Ken Barbour als outdoor kleding, vooral populair onder de paarden/Land Rover crowd (ik heb hetzelf overigend ook :)). Maar nog nooit van de Steve McQueen connectie gehoord.
Wat vinden we ervan?
Heb je zelf ook een mening?
Met vriendelijke groet 
Tecco
Bij een groot aantal modellen denk ik: hee , Timex?
(dan toch liever een " echte" timex)
Groet
Herman
Nee, dat is niets voor Barbour. “Schoenmaker blijf bij je leest”.
@Lencoth: McQueen droeg in de early seventies, een motorjack van Barbour. Dit melkt Barbour nu helemaal uit.
@Lencoth: McQueen droeg in de early seventies, een
motorjack van Barbour. Dit melkt Barbour nu
helemaal uit.
Bedankt hiervoor, nooit geweten. Barbour is mijn beleving, ook absoluut geen merk voor een motorjack. Zo zie je maar 
Ik vindt het niks.
Maar wat ik wel leuk vindt is dat ze bij een model een bandje van English Tweed hebben gemonteerd.
Groeten.
Noel.
Onder het motto: Het is van Barbour , dus zal het wel goed zijn, denkt men ook in dit segment een slag te slaan.
Van Fossil en Esprit heb ik interessanter modellen gezien.
Maar misschien wel iets voor de snob?
Maar misschien wel iets voor de snob?
Als z’n Patek in de reparatie is?
Ja… Erg saai… De horlogebandjes van tweed vind ik een leuke touch. Verder vind ik de wijzerplaten erg druk. Ik vind het zonde dat een merk met een historie als Barbour reclamehorloges ( beacon brands)maakt. De versie met wire lugs is wel leuk al zou ik dan eerder voor een timex weekender gaan.