Bare-Watches

Vandaag zeer prettige transactie gedaan met @Bare-Watches. Een aanrader!

1 like

Prima geholpen door Bart @Bare-Watches Prettige ontvangst en leuk gesprek. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft :+1:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Bare-Watches. Tot een goede prijs gekomen en nog even een leuk gesprek gehad over horloges. Zeker aan te raden!

1 like

Vandaag een leuke deal gesloten met @Bare-Watches
Thanks Bart :+1:t2:

1 like

Van de week een prima deal kunnen sluiten met Bart van @Bare-Watches. Na een aanvraag voor inruil plus terugkoop had ik zeer rap een reactie. Het gevoel was goed, dus afgesproken de dag erna langs te gaan. Leuk gesprek, vlotte afwikkeling. Dit is een aanrader :ok_hand:

2 likes

Ook hier meerdere erg positieve reacties met Bare.

1 like

Ook een prettige (verkoop)ervaring hier met Bare :sunglasses:

Bart is duidelijk en netjes in de commuciatie en soepel met de afhandeling van de deal. Duidelijk een echte horlogeliefhebber!

1 like

Goede ervaring met een horloge kopen. Duidelijke informatie, snelle verzending en alles goed in orde. Goede communicatie. Super ervaring.

Eerste ervaring met Bart van @Bare-Watches. Kan alleen maar positieve dingen schrijven.
Prompte communicatie en super goed ontvangen op een heel mooi kantoor. Menig AD kan er een puntje aan zuigen. Ik kom zeker nog een terug. Al is het alleen maar om het zoutwater aquarium vol te zien.

2 likes

Bedankt voor de prettige overdracht! Je bent altijd welkom! :coffee::coffee: staat klaar.

Goed Bart

1 like

Afgelopen week zaken gedaan met Bart.

Heldere, snelle en vriendelijke communicatie.

Dikke prima dus.:+1:

1 like

Twee weken geleden bij Bart van @Bare-Watches deze omgeruild:

Naar deze:

Bart is echt een super geschikte gast, die het kopen van een horloge tot een feestje weet te maken.
Flexibel in het maken van afspraken, snelle communicatie, alles precies zoals omschreven en goeie koffie.
Dikke aanrader!

1 like

Bedankt voor je bezoek, het was gezellig! tot de volgende :coffee:

1 like

Opnieuw een faire deal bij Bart. Fijne babbel over onze gemeenschappelijke “afwijking”. Tot een volgende keer.

1 like

Haha bedankt Filip, het was weer gezellig tot de volgende keer☕

1 like

Onlangs opnieuw een prettig contact met en een fijne aankoop bij Bart onder het genot van een bakkie koffie en een gezellig gesprek. :+1:t2::+1:t2:

1 like

Al diverse deals met Bart gesloten, prima contact en gezellige babbel 
 altijd leuk om andere liefhebbers te spreken , aanrader dus :blush::+1::+1:

1 like

Vanochtend kennis gemaakt en zaken gedaan met Bart. :+1: Fijne kerel, recht toe recht aan mét Brabantse hartelijkheid. :+1:

1 like

Dankjewel voor je bezoek, waarschijnlijk tot ziens :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groet Bart

1 like

Gisteren een mooi horloge aangekocht bij Bart @Bare-Watches. Prettige en duidelijke communicatie vooraf. Bart heeft zich aangepast aan mijn krappe agenda, heel fijn. Bijzonder vriendelijk ontvangen, buiten kantoortijd, op zijn mooie locatie. En ik ben een klein uur later met een heel tevreden gevoel, en een mooi horloge aan de pols, weer naar huis gereden. Een aanrader!

1 like