Bare-Watches

Vandaag langs geweest bij @Bare-Watches voor een inruil deal. Dit was een super goede ervaring.

Fijne communicatie vooraf, nette deal en leuk om even over horloges te praten. Al met al een aanrader voor als je wat exclusievere horloges zoekt voor een goede prijs. Dank @Bare-Watches.

1 like

I also had a very pleasant experience with @Bare-watches: from initial communication until the transaction was done. I wanted to sell one watch and @Bare-watches made it really easy, no stress and no worries. After the inspection of the watch, I received my money immediately. I couldn’t have hoped for an easier transaction.

2 likes

Vorig weekend heeft @Bare-Watches Bart mijn Tudor overgenomen. Vlotte communicatie vooraf, alles fijn geregeld qua betaling en stipt op de plaats van afspraak voor de overdracht! Dus, absolute aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Vanmiddag langs geweest bij Bare Watches voor de verkoop van mijn Rolex OP. Goede ervaring gehad & een leuk gesprek. Duidelijke communicatie & afspraken. Kortom positief verrast!

Wellicht tot een volgende keer!

1 like

Vanmiddag de Tudor BB58 Blue gekocht bij Bart @Bare-Watches
Zowel het contact vooraf als de verkoop zelf gingen heel prettig.
Aanrader! Bedankt en wellicht tot een volgende keer !

1 like

Mijn Tudor verkocht via Bare Watches.
Perfect volgens afspraak met heel duidelijke communicatie !!

Bedankt Bart en tot een volgende keer.

1 like

Vanavond in record tijd mijn horloge verkocht aan Bart @Bare-Watches
Overdracht verliep snel en uiterst prettig.
Dikke aanraderđź‘Ś

1 like

Haha volgens mij heb ik deze zojuist gekocht bij Bart @Bare-Watches :joy:
Fijne, vlotte en persoonlijke communicatie met bart gehad. Ik kom graag nog eens terug!
PS. Ik ben kei tevreden met het geweldige horloge dat ik heb overgenomen :wink:

2 likes

Prettig zaken gedaan met Bare watches. Mijn seamaster verkocht. Niks op aan te merken, zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een mooi horloge verkocht aan Bart van @Bare-Watches.
Een juist contact en afspraken zijn volledig nagekomen. Prettig zaken doen en zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals dank.

1 like

Onlangs een leuke deal gedaan met Bart @Bare-Watches Aardige vent en correcte afhandeling. Graag tot de volgende keer. Een aanrader!

1 like

En de Tudor van Alex is nu in mijn bezit :sweat_smile:.
Thanks Bart voor de uitstekende service! Bart is hem namelijk naar mij komen brengen omdat hij toevallig al in de buurt moest zijn!
Is de tweede deal die we met elkaar hebben gehad. De vorige keer was ook al prima.
@Bare-Watches is een prima adres :+1:

Jammer dat je zo weinig tijd had. Had graag wat langer gekletst. Volgende keer!

2 likes

Vorige week mij NA - Tudor Heritage Chrono Blue - gekocht bij @Bare-Watches

Bart benaderde mij op basis van mijn gezocht-post.

Deze ervaring was zeer positief voor mij! snelle reacties, duidelijke en transparante communicatie en bovenal voldeed het horloge volledig aan de verwachtingen.

Kom zeker bij je terug Bart!

1 like

Onlangs een prettige en snelle deal met Bart @Bare-Watches kunnen sluiten. Fijne en duidelijke communicatie van begin tot eind. Levering in stevige verpakking. Horloge in mooie staat. Dikke prima :+1:t2:

1 like

Vandaag een prima en snelle transactie gedaan met @Bare-Watches.
Ik beveel m zeker aan!

1 like

Bandje gekocht van @Bare-Watches. Dikke prima!

1 like

Super contact gehad met Bare Watches en net een leuke deal kunnen maken.

Aanrader!

1 like

Gister bij Bart geweest, een mooi deal gemaakt voor mijn Omega PO.
Gewoon een eerlijke prijs gehad en gezellige zitten kletsen over de passie met horloges.

Echt een aanrader.

1 like

Een correcte en aangename persoon om zaken mee te doen!
Blij dat ik u een plezier mee kon doen en bedankt voor het extra…

Top gast!

1 like

Weer een mooie deal kunnen maken. Trotse bezitter van een schitterende omega seamaster en weer volledig tevreden over de top service, plezierig contact, een liefhebber… helemaal top.
Vast adres voor aankoop en verkoopđź‘Ť

1 like