Bargainhunters opgelet!

Net op de terugweg van m’n werk naar huis zag ik dat ze bij juwelier Köhler in Laren Opruimings Uitverkoop hebben/gaan houden. Omdat het Maandag is was natuurlijk de winkel nog dicht maar er hing al wel een grote sticker voor de ramen.

Voor de geïnteresseerde zou ik morgen nog wel even kunnen kijken voor meer info. De merken die ze o.a. verkopen zijn: Chopard, Hermes en Jaeger-LeCoultre (vooral die laatste is interessant, helaas heb ik zelf momenteel geen euro’s).

http://www.juwelierkohler.nl/

Doe er je voordeel mee en nieuwe aanwinsten graag op het forum posten. :wink: (tu)

Jaap-Wim Schreef:

helaas heb ik zelf momenteel geen euro’s

Ik heb wel euro’s, maar ook weer niet zoveel! :stuck_out_tongue:

Zou wel wat zijn geweest: een GrandMaster van JL… dream dream dream :wink:

Net nog even wezen kijken en er staan diverse horloge’s, een opsomming:

Breitling for Bentley en andersoortige Breitlings, ook occasions (in totaal een stuk of 10)
IWC Ingeneurs en diversen (ook hier een stuk of 10 van)
Alain Silberstein (klein aantal, stuk of 8)
Baume en Mercier de rechthoekige modellen, ik geloof 3 modellen (1 hele mooie met kleine seconde en volgens mij grote datum)
Volgens mij ook Omega maar dat weet ik niet meer zeker

Binnen stond nog veel meer, maar het was echt héél druk (mensen die de zaak kennen weten dat het binnen niet zo heel groot is) dus ben niet binnen wezen kijken. Ik denk zelf dat daar de JLC’s met flinke kortingen stonden.

Het was trouwens een Verbouwingsopruiming, dus ik denk zolang de voorraad strekt.