Barnfind

Voor ik mijn horlogehobby Leven in blies in 2018, omdat ik ook een keer “een echt horloge” wilde, droeg ik een jaar of 10 geen horloges meer, ik vroeg me al lang af waar dat laatste horloge was gebleven. Nu was ik vanmorgen een plank in een kast aan het leegmaken om mijn Lege horlogedozen goed op te kunnen ruimen, vindt ik m weer. Heb ik tóch een Quartz horloge :slight_smile: en bijvangst: een boekje met de titel “de kleine prins” van mijn vrouw. Nooit geweten dat dit verhaal achter die IWC lijn “le petit prince” zat. Dit kan allemaal geen toeval meer zijn. Dan toch maar zo’n blauwe IWC scoren?

7 likes

dat ziet er een mooi horloge uit :smiley:
meer foto’s a.u.b. :ok_hand:

1 like

Een mooie skagen is niet lelijk maar een IWC kan zeker nooit kwaad.

1 like

Haha, cool. Nu nog een matchende Montblanc erbij en dan ben je weer het heertje Willem!

1 like

Fantastisch boek! Lees je makkelijk uit op een druilerige zondag namiddag.

Geniet ervan, ook van de klok

1 like

Special for you :slight_smile:

4 likes

Ja, zei mijn vrouw ook al, ga het doen. Het weer leidde Al tot opruimen en daarmee tot de vondst :slight_smile:

1 like

Ja goed idee :slight_smile: heb al een montblanc horloge, maar geen vulpen. Dat was sowieso al verkeerd om had ik al begrepen :slight_smile:

1 like

Ik heb een vrouw in huis die met vulpen schrijft. Het ziet er chique uit, maar als ik het probeer kan ik mijn overhemd meteen weggooien. Montblanc heeft wel veel Le Petit Prince uitvoeringen en ze zien er allemaal gaaf uit.

Doe mij maar een Stabilo van 2 piek. :joy:

2 likes

Of een Parker Jotter… :smile:

2 likes

Schrijven met een pen is net zoiets als bellen met je mobiel.
Wie doet dat nog :joy:

Leuke Skagen,heb er ook 2 en het zijn best fijne horloges(al draag ik ze weinig):grimacing:

1 like