Bartje1

Prima deal en makkelijk contact met @Bartje1 aan te raden!

Ook hier een zeeeeer goede ervaring met @Bartje1! Advertentie geplaatst en nog geen uur later was alles in kannen en kruiken. Zo wens je je elke deal hier op het forum. Niet alleen snel maar ook uiterst vriendelijk contact gehad! De standaard is reeds op de post Bart!

Wie weet tot ziens!

Groet, Matthijs

1 like

Zeer aangename vent
Uurwerk verkocht aan hem en de betaling heeft hij onmiddelijk gedaan
Kwam ook het uurwerk afhalen en even wat gekletst over uurwerken
Super :+1:

Een bandje verkocht aan Bart. Direct een prijs overeengekomen en datzelfde bedrag werd direct over gemaakt.

Goede communicatie en vlotte betaling. Met deze Belgische liefhebber kun je prima zaken doen! Een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Bart. Prettige communicatie en vlot een afspraak kunnen maken. Horloge overgedragen onder het genot van een kop koffie en wat over horloges etc. gepraat. Absoluut een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Bart, helder en prettige communicatie. Afspraken keurig nagekomen en betaling ook stipt. Prettig zakendoen en een aanrader!

1 like

Een fraaie seiko jubilee band gekocht van Bart. Netjes ontvangen, zeer solide ingepakt en Bart komt de gemaakte afspraken keurig na.

Man van zijn woord, alleen maar lovend commentaar dus, dank voor de prettige transactie Bart, op naar een volgende keer :wink::+1:

1 like

Horloge box van Wenge verkocht aan Bart.

Zeer prettige ervaring , gewoon een top gozer.
Om zijn pols hing een nieuw horloge , vers uit de pers van Crownguard , deze mocht ook ik even passen!

Prettig zaken doen! :thumbsup:

1 like

Uitstekende communicatie, heel vlotte afhandeling. Bedankt @bartje1 voor de mooie supernato!

1 like

Enorm vlotte deal gedaan met @Bartje1. Was dezelfde dag al geklonken & opgehaald, absolute aanrader.

Ook gewoon een toffe kerel & een aangename babbel; doen we zeker een keertje over! :slight_smile:

1 like

Heb Bart mijn Citizen verkocht, verliep allemaal vlot en prima, maar dan komt Kiala in beeld: :turtle:…

1 like

Zeer aangenaam contact met @Bartje1.

Niks gekocht bij hem, maar hij bleek de boekjes en garantiekaart nog te hebben van een SKX die ik hier op het forum had overgenomen voor een smerig prijsje van @anon50762135EV.

Bartje1 heeft zonder moeite alles bij elkaar verzameld en opgestuurd op eigen kosten. Hulde voor deze teamspirit :smile:

1 like

Ik heb vorig weekend de Squale 1521 overgenomen van Bart. Vlot contact en uiteindelijk afgesproken net over de grens, hoor ik van Bart dat hij hiervoor 1,5 uur geeft gereden… zegt genoeg denk ik!

Top kerel en nog gezellig wat gepraat onder het genot van tankstation koffie.

1 like

Vriendelijk geholpen door Bart (@Bartje1) bij de aankoop van een Omega Seamaster 300m uit 2005.

Bedankt nogmaals voor de vlotte en nette manier van werken,

1 like

Ik had het geluk om een mooie horlogedoos van Bart over te nemen.
Een prima deal en inderdaad alles was zoals het hoort te zijn. Top !
Vond het ook een heel aangename kennismaking met een sympathieke gast.
Thanks Bart :+1:t2:

1 like

@Bartje1 heeft een horloge van mij overgenomen. Erg vriendelijke man. Betaalde direct zonder te onderhandelen. Zeker een aanrader!

1 like

Prima deal met @Bartje1 gedaan, mooir seventies racing chrono gekocht!

1 like

Ko band en Hoders band overgenomen van Bart.
Aanrader!

1 like

Mooi bandje overgenomen van Bart voor weinig, perfecte communicatie en snelle verzending.
Misschien tot de volgende keer Bart.

1 like

Prima deal met Bart @Bartje1, van hem een Seiko SARB065 en enkele banden overgenomen.
Over de prijs waren we het heel snel eens.
Snelle communicatie en snelle levering door hem.
Perect verpakt en alles compleet thuis geleverd.
Zeker een aanrader.
Bart bedankt!!
Misschien tot een volgende keer.

1 like