Dit, en niet denken dit is ook wel leuk…
Als je naar een hoger segment wilt kijk dan naar een mooie jong gebruikte. Zo kan je je vasthouden aan je budget. In mijn geval was het deze :
Ja. Heb ik ook al goed bekeken. Staat prachtig op suede of distressed leder.
MAAR … die is 42mm en redelijk plat - en dat resulteert bij mij in te weinig wrist presence (vrouwenklokjes-gevoel)
Hou er wel even rekening mee dat er verschillende GMT mechanieken zijn. Mocht je dat belangrijk vinden: je Mido (en ook de Multifort Dual Time) en Alpina (Startimer Pilot Heritage) hebben als enige een mechanische travel GMT, waarbij je de GMT wijzer op de thuistijd zet en bij het instellen van een andere tijdzone de urenwijzer apart kan bewegen zonder dat het horloge stopt. Bij alle op een ETA gebaseerde uurwerken moet je dan beide weer instellen. Minder handig voor een reiziger, maar wel handiger om thuis een andere tijdzone in te stellen. Neem je een Quartz, dan zijn er veel meer en slimmere opties voor minder geld bij o.a. Citizen en Seiko.
Dat blauw is wel speciaal. Heeft alle kleuren blauw.
Ik heb al zo weinig kleur (mat zwart, glossy zwart, gestructureerd zwart, vostok zwart en een creme seagull)