Bas.o

Shark mesh gekocht van @Bas.o. Supersnelle deal, bandje in goede staat en snel ontvangen.
Prima :+1:

1 like

Paar bandjes overgenomen van Bas.

Moet je dat hier vermelden dan? Ja, want Bas nam gewoon de moeite om na t werk ff een stukje om te rijden en ze te brengen :+1:t2: Zag pas toen hij aan de deur kwam dat ik eerder ook een bandje aan hem had verkocht, toffe peer!

Bandje overgenomen van @Bas.o service tot aan de deur :grin: bedankt.

1 like

Goede ervaring met @Bas.o , die zich zonder morren schikte naar mijn door omstandigheden gedreven Coronavrije overhandiging, waardoor de overdracht welhaast in KGB-sferen verliep. Mea culpa. :sunglasses:

Desalniettemin een zeer prettige ervaring. Die kop koffie hou je tegoed. :+1:

2 likes

Met @Bas.o gisteren een ruil gedaan
Mijn Christopher ward tegen zijn seiko presage.
Bas is een aanrader om zaken mee te doen.
Wellicht tot een volgende keer

1 like

Leuke ruil gedaan met Bas.o. Nette vent en is flexibel. Volgende keer drinken we een biertje!

1 like

Leuk horloge gekocht van Bas, helemaal top!

1 like

:+1:t2:

Mooie Armida overgenomen van @Bas.o

Prettige communicatie en soepele afhandeling!

Toen ik na een paar dagen het stalen bandje probeerde, bleken er geen extra schakels bij te zitten. Nadat ik contact heb opgenomen, is hij op zoek gegaan en zijn de schakels gevonden. Die heb ik inmiddels per post mogen ontvangen.

Goed geregeld! Wat mij betreft een aanrader.

1 like

Horloge verkocht én in dezelfde deal een horloge van Bas overgenomen. Prima vent, prima deal. Aanrader!:+1:t3:

Horloge overgenomen van @Bas.o
Super leuk bezoek en echt een liefhebber. Goede ervaring en zeker een aanrader.

1 like

Leuke Vostok overgenomen, klein probleempje na het leveren maar dit was snel opgelost naar tevredenheid van ons beiden.

Erg bedankt voor de deal en een aanrader!

1 like

Fijne deal gedaan met Bas! Prettige en snelle communicatie, horloge is exact volgens beschrijving en foto’s. Van harte aanbevolen!

1 like

Nogmaals een top ervaring.
Deze keer heb ik iets aan @Bas.o verkocht.
Dus ook als koper een toffe gast!

Dank je Bas en veel plezier van het horloge.

1 like

Prima deal gesloten met @Bas.o.
Het is goed zaken doen met Bas want hij is prettig en snel in de communicatie, goed in bomproof verpakken en ook vlug met verzenden.
Aan te raden!!!

1 like

Net een horloge overgenomen van @Bas.o. Zeer prettig en snel contact via berichten op het forum, en ook via telefoon en app.

Als binnenstadbewoner zonder auto is logistiek soms wat lastig. Bas was super flexibel en bereid wat om te rijden naar een plek die voor ons beiden goed te doen was.

Horloge was in prima staat, en bij overhandigen leuk even gesproken met een mede-liefhebber.

All-in-all top ervaring, en aanbevolen!

1 like

Horloge verkocht aan @Bas.o. Zeer prettige communicatie. Komt afspraken na en een vriendelijke gozer.

1 like

Bandje verkocht aan @Bas.o snel geregeld zeker een aanrader :+1:t2:

1 like